B&O med nytt flaggskip - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er VELDIG vanskelig... men jeg fikk nok.. For min del gikk det opp for meg når jeg begynte å kjøpe musikk etter "hvilken musikk passer best til mitt anlegg" faktoren.. og hverken beatles eller Iron Maiden funket lenger... Da fant jeg ut at AudioNote og Audio Innovations fikk være for andre, og systemer med minst 5 kanaler, bass, diskant og loudness knapper og sub passet best for meg... det verste er at jeg begynner å venne meg til at tilogmed mp3 låter helt greitt ! Det er et stort problem når du begynner å miste gleden av å se gode filmer p.g.a. at noen har fortalt deg av skjermen du sitter med ikke kan gjengi 100% svart (ingen skjermer pr. i dag kan det... neste gen ser vi 10.000:1 (til sommeren?) og da bør folk vurdere å slutte å fabulere om dette.. (noe de ikke gjør, fordi dette er hobbyen vår ;-) (som en digresjon, jeg leste et sted at mennesket bare kan se ~100 gråtoner?... bits er ikke alt heller!! (http://www.madsci.org/posts/archives...4128.Ns.r.html), men det KAN selvsagt hjelpe hvis alt rundt det er gjort riktig)

Det er viktigere at musikken er tilgjengelig enn at jeg får 100% kvalitet kontra 90... MYE viktigere at jeg kan starte alle platene fra ett sted og så lenge jeg har laget dem selv fra min egen samling synes jeg de låter bra også... hvorfor GÅ og hente plata og putte den inn da ? og RAMONES ble plutselig morsomt igjen ... og all musikk som hadde elektriske gitarer med forsterkere som var skrudd på elleve (minst) .. det funket ikke på AudioInnovations med 3 knapper i hele fronten og bare så vidt på AudioLab selv med litt flere knapper... NÅ har jeg ALLE justeringsmuligheter i hele verden, riktignok fra Yamaha pr. akkurat nå (mens jeg venter på vår egen high end heldigitale surroundreceiver og en lottogevinst ...........Japsen fungerer inntil videre som en drøm (for 10 år siden hadde jeg ikke tatt i noe ikke-engelsk med en ildtang!!! Nå kan jeg høre på hva jeg vil, SE hva jeg vil, og alt bare FUNKER .. ***OG*** det låter forbanna mye bedre enn hva de fleste jeg kjenner er fornøyde med....

HVA MER TRENGER MAN??? :-)))) god natt

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjempeinnlegg. Det der må jeg få noen til å minne meg på å lese om igjen når audiofilien tar over for fornuften :wink:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •