Beovision 6 26"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer tur! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beovision 6 26"

andre som har sett denne?
    Det jeg tidligere har sett av LCD tver har ikke vært i nærheten av den bildekvaliteten som er på Beovision 6.

Hva synes dere andre om b&o ? En ting er sikkert, det er dyrt!

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men i mange av produktene deres får du med så mye på kjøpet at det ikke blir så dyrt allikevel, hvis man tenker etter. Når det gjelder tv'ene, får du med en voldsomt god lyd på kjøpet. Den nye beovision 7 har også innebygd dvd-spiller, surround-dekoder og masse mer. Ser du på en høyttaler som Beolab 5, er jeg faktisk villig til å påstå at du får mye for pengene selvom den koster 114.000,-

Ikke bare er den en fullfrekvent høyttaler (20Hz-20kHz) med fantastisk lydkvalitet, den har også 4 innebygde, digitale ICE-power moduler som er spesielt tilpasset høyttalerne, og yter hele 5000 watt i stereo! Dessuten har den tyverialarm... :P

Du slipper altså å kjøpe svinedyre forsterkere, kabler og subwoofere - noe du måtte ha gjort i tillegg til andre høyttalere for å oppnå den samme lyden

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og jeg holdt nesten på å glemme det aller viktigste - de har innebygd romkorreksjon, noe som VIRKELIG KOSTER FLESK om man skal kjøpe det som løse komponenter ala tact sine.. :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •