Det blei til at eg gjorde det sjølv. Ledningen på vifta i min 50" var lang nok til at den kunne skrues ut og trekkes litt ut. Klippet og loddet.

Men, det viste seg at av ein eller anna grunn laget motoren på viftene ein irriterende pipelyd, sjølv om vifta blei holdt igjen. Når ein bruker vifta i PC er det ingen ulyder, så det er nok et eller anna med spenninga/interferens i Sagem TVen som ikkje passer med PRO viftene.

Denne lyden var ikkje på 92mm iXtrema vifta eg og prlvde. (modellen før PRO) men den vifta eg hadde var uten RPM måling og TVen slo seg da av etter 5 sek. da den nok trur at vifta ikkje går.

Det samme gjaldt 120mm vifta er prøvde, her går nok den på for lav hastighet til at TVen godtar det, sjølv om luftflyten er rikelig.

Det optimale hadde være siste versjon av 92mm vifta før PRO viftene da denne har RPM måling og bør gå raskt nok, men disse er ikkje mulig å få tak i lengre.

Det eg derimot la merke til etter mykje prøving og feiling av vifter, var at på dekselet bak (innsug av luft) var det tjukt teppe av støv. Dette er nok grunnen til at vifta i tven min bråker skikkelig når tven blir varm, og det nok må gå på 100%. Støvet blei fjernet, og eg skulle lodde på den gamle vifta igjen, og klarte sjølvsagt å bytt om på to ledninger...:O.. Må ha besøk av tv-reperatør igjen idag, da det ikkje lengre er strøm på ledningene som skal gå til vifta... TVen fungerer greit, men slår seg av etter 5 sekunder da den registrerer at vifta ikkje går.. DAMN.. Skulle fjernet støv først, og sett om det fungerte.

Så konklusjonen blir: Skru av deksel/plate bak på TVen, fjern støv. Prøv dette før du ent. prøver å skifte vifte. Om du må bytte vifta, skaff deg mange ulike 92mm modeller, som går raskere enn 15-1700 RPM da tven ikkje ser ut til å godta noke tregere.

Dette vil derimot bety støy, så det blir veldig vanskelig å få satt inn ei vifte som reduserer støyen noke her.

Alternativt, sette inn ei 40/60mm vifte som går raskt bare for å få registrert høg nok RPM, og så koble til ei 92mm SilenX vifte som tar seg av den faktiske luftflyten...