Hyundai HPT-4250

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hyundai HPT-4250

Noen som har testet ut Hyundai HPT-4250 som selges på bl.a. Elkjøp for litt under 20000?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har selv 4240 tror jeg... iallefall Hyundai fra Elkjøp

Jeg kjøpte min i Juli 2004, for 19995;- (Mulig min er en 4240?)

Jeg er veldig fornøyd til prisen må jeg si, en fordel er at den har det meste av innganger... Jeg har koblet til Scart(RGB eller Composite, begge støttes), Component (Både progressiv og Interlaced), S-Video, lyd etc... Den trenger å stilles inn med en Referanse DVD for å få optimalt bilde, jeg bruker Digital Video Essentials (DVE), og det er viktig !!!!! Før/etter resultatene er store. Bildet er helt greit, til en WVGA plasma å være, og jeg syns det er helt topp med en god DVD spiller på 3-4 meters avstand. Litt graderinger er det jo, med jeg merker ikke noe lag eller hakking når signalene er gode. TV tuneren(e) i TV'en er helt grei, men det blir klarere med en digital tuner tilkoblet med Scart RGB. De innebygde høytalerne duger helt greit til TV titting, det er jo litt deilig å slippe å fyre opp hele hjemmekinoen for å se på Robinson... Det funker veldig bra å spille Doom i 800x600 oppløsning, og den skalerer fint opp til 1280x1024, men oppfører seg litt rart i noen oppløsninger... Jeg bruker DVI inngangen til data, men skal prøve VGA for å se om jeg får den til å støtte 852x480 oppløsning som vil gi riktigere bilde ved avspilling av film fra pc'en. Ellers bruker jeg den til xbox også, funker som f... Kort fortalt er jeg veldig fornøyd, mulig jeg kjøper noe med bedre fargeoppløsning om noen år når det blir tilgjengelig for dødlige lommebøker. Men den funker meget bra til daglig bruk for folk som ikke irriterer seg til døde over litt gradinger. Jeg byttet fra DLP prosjektor til plasma, og kan bare si at stillheten til en plasma er gull verd, vifte suset fra prosjektoren ødela mye mer for filmopplevelsen enn litt graderinger i fargene på plasmaen gjør !

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor får du tak i referanse DVD'er da?
    og hvordan stiller man inn etter de?

Newcomer colaboy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    F.eks her: http://www.dvdstrax.com/no/index.php...x=0&go.y=0

Selve instillingen er godt forklart på platene.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller på play.com, under 200 rett hjem ...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •