samsung ue55ks8005 vs ue55ks7005
Viser resultater 1 til 12 av 12

samsung ue55ks8005 vs ue55ks7005

Hei
    skal ha ny TV og valget står mellom desse 2. Er dei 3000 kr verdt mellom dei 2. Slik jeg forstår er det bilde som skal være bedre. Men ser du forskjell?

Er vel 2.000,- som skiller de.
    9.999,- for UE555KS7005
    11.999,- for UE55KS8005

Jeg vil helt klart mene det er verdt forskjellen når det "bare" er 2.000,- som skiller.
    Bedre lyd i den dyre, bedre bildeprosessor, bedre kantlys, og ikke minst dobbel tuner for dem som vil bruke det.
    Penere design har 8-serien også.

I fjor da, da jeg kjøpte ny tv, klarte Samsung sin representant på en messe å snakke meg opp i 9-serien.
    Var usikker da jeg dro hjem om jeg burde kjøpt 8-serien jeg egentlig var kommet for å kjøpe.
    Men etter å ha fått tv-en i hus har jeg aldri angret et sekund. Den 9-serien jeg kjøpte i fjor er det beste tv jeg noen gang har hatt, og jeg har til dags dato ikke vært hos familie eller venner som med nyere tv har overgått mitt eget 9-serieapprat.
    (Nå har jo ikke noen av dem jeg har vært på besøk hos kjøpt OLED enda, men det jeg har sett av LCD-er hos bekjente, har ikke vært i nærheten av bildekvaliteten på mitt apparat.)

Så er du i tvil mellom de to modellene, og faktisk har råd til de 2.000,- ekstra. Go for it!!!
    Tror ikke du kommer til å angre.

Fra test av KS8005:
    Samsungs nye 8-serie er den beste skjermen selskapet har å tilby deg om du ønsker deg en flat skjerm, og her får du virkelig mye for pengene.

Noen som vet hvor realistisk det er at prisen på disse går ytterligere ned de neste månedene ?

Gå inn på prisjakt og se på statistikken for fjorårets modell for en indikasjon, men tviler på at det uansett vil være mye mer å hente på å vente nå.

Samsungen vil jeg påstå er i bunn nå.
    Jeg har fulgt modellene deres noen år, og mener å kjenne igjen trenden i grafen på prisjakt.
    Nå er straks CES-messen, (den pågår vel nå), nye modeller blir presentert.
    Typisk er det noen tilbud på fjorårets nå, så går den opp i pris, og holder seg stort sett der til lageret er tom og nye modellen er kommet.
    Kjøpte selv min skjem på bunn i sitt årssyklus, og det var i oktober. (Altså 2015 modellen, ble kjøpt i oktober).
    Prisen svingte senere opp igjen, og var nede til min kjøpspris én gang til.)
    LG-en har jeg ikke fulgt med på, så der kan jeg ikke uttale meg. Men som JD skriver, søk modellen opp på Prisjakt og se på grafen.
    Se så på fjorårets modell og grafen der.
    Disse skjermene har kostet mye det samme fra årsmodell til årsmodell og det er lett å se trenden i grafen.

Og husk. Pakke pent opp, og tar vare på alt første 30 dager så det er mulighet for retur hvis et enda bedre tilbud dukker opp.

Takker for svar. Vurderer å kjøpe UE60KS7005 hos komplett til 10990.

Sitat Opprinnelig postet av tobbe44 Vis post
    Takker for svar. Vurderer å kjøpe UE60KS7005 hos komplett til 10990.
    Jeg kjøpte 65" 7005 igår og er godt fornøyd med det lille jeg har fått testet.

De synker i pris nå ihvertfall..

Ser at Elkjøp har 8005 til 9990kr, så vurderer sterkt å kjøpe denne. Men etter å ha studert den litt så ser eg at den har ein voldsom brei TV stativ, hele 42 cm av tvbenken vil den ta. Er det nokon her som veit om det er mulegt å kjøpe eit stativ utenom den me får i boksen?

Sent from my iPhone using New Forum mobile app

Den UE55KS8005 har Expert også til 9.990,-
    Så har du enten selv, eller kjenner noen med, DnB Mastercard, og tv-en koster deg 7.992,- denne helgen.
    Finnes bordstativer som fester seg i "veggfestehullene" bak på tv.

Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen Vis post
    Den UE55KS8005 har Expert også til 9.990,-
    Så har du enten selv, eller kjenner noen med, DnB Mastercard, og tv-en koster deg 7.992,- denne helgen.
    Finnes bordstativer som fester seg i "veggfestehullene" bak på tv.

Takk for tips! Men kor kan ein finne bordstativer?

Sent from my iPhone using New Forum mobile app

Lignende tråder

1. LG OLED55B6V 55" på tilbud eller Samsung UE55KS8005?
    By hjw@broadpark.no in forum TV-apparater
    Svar: 38
    Siste melding: 02-04-2017, 18:16
  2. SAMSUNG UE55KS7005 eller PANASONIC TX58DX700E
    By marjusen in forum TV-apparater
    Svar: 0
    Siste melding: 12-26-2016, 14:01
  3. Svar: 2
    Siste melding: 02-27-2014, 22:34
  4. Hjemmekino anlegg til Samsung PS59D555 Samsung eller Sony?
    By Bergen 2011 in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 6
    Siste melding: 08-12-2011, 23:20
  5. Svar: 3
    Siste melding: 11-22-2008, 19:47

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •