Vurderer sterkt å bytte ut min gamle Samsung 52A656 med en 65"!

Jeg har vært på elkjøp og sett meg litt om. Jeg har ikke fulgt med på TV markedet på årevis så det ble mye å sette seg inn i!

Kriterier jeg har satt foreløbig er sånn:
Størrelse: 65"
Pris: ca 15.000kr. (Kan gå litt opp om det virkelig er verdt det, kan også såklart gå ned om det er noen modeller som gir mye bank4bucks el).

På det tekniske så er 1.pri at tv'n har best mulig bilde. I 2. rekke kommer ting som smart-tv funksjoner, fjernkontroller sov, men det er såklart positivt at dette også er bra!

Jeg falt litt for Philips 65PUS6521 da den virket til å score bra på de fleste punktene og koster nå 16.990kr.
Jeg synes også at ambilight funksjonen ser digg ut så denne veier nok opp en del her. Testet smart-tv funksjonen som er android bassert, virker til å fungere bra, youtube og nettflix blir nok mest brukt her. Synes å oppleve at den hang seg innimellom i smart-tv modus, håper dette ikke er vanlig? Liker at ting er responsivt! Fjernkontrollen var i utgangspunktet smart med tastatur på baksiden, tastene var ikke gode å bruke og jeg opplevde at den ikke registrerte alle tastene mine når jeg f.eks. skulle skrive inn en tekst i søkefeltet på youtube... liker igrunn LG sin peke-fjernkontroll her bedre igrunn! Usikker på om fjernkontrollen er blåtann eller IR, eller begge deler?
Så, tror ambilighten veier generelt litt opp for resten av funksjonene på denne tvn!

Spørsmålet er, er denne tvn grei til denne prisen, eller er det andre tver man får en bedre tv til for samme pris?

Evt er det noen billigere tver man får som er bra ift til pris?

Sent from my iPhone using New Forum mobile app