LG EG910v LG support

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG EG910v LG support

Kontaktet lg support idag på grunn av at man kan nesten ikkje se brightness barene når man skal stille in brightness og at pluss det er mye gråere i midten av skjermen i en mørk scene.sendte inn bilde av det jeg beskriver til lg og fikk til svar sånn skal tvn se ut.så mørke scener i en film skal se for jævlig ut asså jaja,min 2013 vt60 plasma er 10 ganger bedre enn oled på mørke scener.legger ved noen bilder de 2 første er fra avs hd 709 brightness test pattern og de 2 siste fra cabin in the woods blu ray disc.bilde fra cabin in the woods ser verre ut på bildet men ser det ganske godt i virklig og.eg kan da ikkje godta dette vel?når jeg setter oled light til 100 da kan jeg se alle stolpene på brightness pattern.og tar jeg oled light ned til 0 da forsvinner det gråaktige i midten på skjermen.

LG EG910v LG support-wp_20160314_01_53_23_pro-jpgLG EG910v LG support-wp_20160314_01_55_00_pro-jpgLG EG910v LG support-wp_20160426_00_27_43_pro-jpgLG EG910v LG support-wp_20160426_00_31_52_pro-jpg
    LG B6-Panasonic TX-P55VT60Y-Onkyo TX-NR 636-.16-Philips Fidelio X2-
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Litt vanskelig å se på bildene, men hvis den er såpass grå mot midten er jo det temmelig drøyt på en OLED som tross alt folk kjøper som følge av "absolutt sort". Tydelig at LG sliter med kvaliteten på 1. generasjons OLED, forhåpentligvis har dette blitt bedre nå, noe det tyder på når en leser erfaringer fra utlandet i det minste... Problemet er bare at mange blir såpass "fanboys" at de ikke gjengir problemene før etter TVen er solgt, spesielt i prissjiktet de nye OLED-TVene ligger på, så ofte må en faktisk vente litt på de virkelig ærlige tilbakemeldingene.

Du får uansett ha lykke til med reklamasjonen din, men mye mulig du må ta saken inn til forbrukertvistutvalget siden LG jo har gått ut og bl.a. ment at innbrenning er "normalt" etter noen timers logovisning... Ujevn belysning er nok enda lettere for de å avfeie som "slitasje", og det kan også hende at forbrukertvistutvalget vil ha problemer med å forstå issuet så du bør nok prøve å få en verkstedsrapport eller noe som dokumenterer at dette er et reellt problem.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=lygren;2035330]Litt vanskelig å se på bildene, men hvis den er såpass grå mot midten er jo det temmelig drøyt på en OLED som tross alt folk kjøper som følge av "absolutt sort". Tydelig at LG sliter med kvaliteten på 1. generasjons OLED, forhåpentligvis har dette blitt bedre nå, noe det tyder på når en leser erfaringer fra utlandet i det minste... Problemet er bare at mange blir såpass "fanboys" at de ikke gjengir problemene før etter TVen er solgt, spesielt i prissjiktet de nye OLED-TVene ligger på, så ofte må en faktisk vente litt på de virkelig ærlige tilbakemeldingene.

Du får uansett ha lykke til med reklamasjonen din, men mye mulig du må ta saken inn til forbrukertvistutvalget siden LG jo har gått ut og bl.a. ment at innbrenning er "normalt" etter noen timers logovisning... Ujevn belysning er nok enda lettere for de å avfeie som "slitasje", og det kan også hende at forbrukertvistutvalget vil ha problemer med å forstå issuet så du bør nok prøve å få en verkstedsrapport eller noe som dokumenterer at dette er et reellt problem.[/QUOT

på bildet ser verre ut enn når jeg ser det med mine egen øyner,men eg ser det veldig godt at det er gråer i midten på skjermen enn resten av bildet.

Brightness stolpen vise nøyaktigt hva bildet er,man kan så vidt se stolpene der fra 17-25 men på min vt60 ser man alle stolpene fra 17-25.har bestill service men må nok betale for det hvis dem sier det ikkje er feil på tvn.legger ved hva lg svarte i siste e-post.innbrenning har jeg ikkje noe problemer med.

Jeg ser at det allerede har blitt bestilt en service for deg.
    Vi mener det ikke er noe galt med din TV i følge bilder som er sendt oss, men vi får se hva tekniker sier når de undersøker din TV.

Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe annet.

Vennligst hilsen/Best Regards,

Knut E
    CIC Agent

LG ELECTRONICS NORDIC AB
    Box 83, SE-164 94 KISTA
    Visiting address: Esbogatan 18, Akalla
    Panasonic DMP-BDT110-Pioneer BDP-120-Samsung UBD-K8500-Xbox 360 250GB-Xbox One 500GB

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det viste seg at det var blu ray discen det var noe feil med,lånte meg en an bd disc fra en kompis og der var bildet sånn det sku vere var ikkje grå i midten av bildet så det var no bra da.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bedømmer du bildekvalitet/feil basert på EN film...?

Lignende tråder

1. Pinell Support
    By Pinellsupport in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 164
    Siste melding: 04-18-2016, 19:09
  2. Värdelös support
    By pårättsida in forum Generell chitchat
    Svar: 2
    Siste melding: 01-21-2010, 19:42
  3. Support i Oslo?
    By chpetter in forum Generell HTPC
    Svar: 0
    Siste melding: 01-11-2009, 15:31
  4. xbox support
    By blade in forum Konsoller og PC-gaming (hardware)
    Svar: 13
    Siste melding: 10-30-2006, 12:54
  5. Teknisk support
    By Oban in forum Konsoller og PC-gaming (hardware)
    Svar: 4
    Siste melding: 09-18-2004, 21:57

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •