Samsung PS51F8505 plasma TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung PS51F8505 plasma TV

Hei😊
    Har akkurat levert inn tv'n min for 3 gang. Panelet har blitt byttet de 2 siste gangene. Og nå gikk rett og slett sikringenene i skapet,og tv'n ble helt død/svart.
    Så nå er jeg lei. Er kun 9 mnd siden sist. Lurte på hvilke rettigheter jeg har. TV'n er ikke 3 år enda. Og problemene har dukket opp med ca 1 års mellomrom,bortsett fra den siste gangen. TV'n er utrolig bra,men når det stadig vekk er problemer som dukker opp,hjelper ikke det...
    Hva gjør jeg? Kjøpte skjermen hos hi-fi klubben,så det er de som har sendt den videre....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du bør kunne heve kjøpet

Sitat Opprinnelig postet av dbh Vis post
    Hei��
    Har akkurat levert inn tv'n min for 3 gang. Panelet har blitt byttet de 2 siste gangene. Og nå gikk rett og slett sikringenene i skapet,og tv'n ble helt død/svart.
    Så nå er jeg lei. Er kun 9 mnd siden sist. Lurte på hvilke rettigheter jeg har. TV'n er ikke 3 år enda. Og problemene har dukket opp med ca 1 års mellomrom,bortsett fra den siste gangen. TV'n er utrolig bra,men når det stadig vekk er problemer som dukker opp,hjelper ikke det...
    Hva gjør jeg? Kjøpte skjermen hos hi-fi klubben,så det er de som har sendt den videre....
    Jeg hadde en håpløs Philips toppmodell kjøpt hos Elkjøp. Man har uansett 5 års reklamasjonsrett. Her er tilbakemeldingen som jeg fikk fra Elkjøp, jeg fikk hevet kjøpet og fikk alle pengene igjen.

"Man har krav på heving av kjøp eller nytt produkt når samme feil foreligger for 3. gang og alle feil dekkes av garanti eller reklamasjonsrett. For å kunne
    avgjøre hvorvidt en feil dekkes av garanti eller reklamasjonsrett trenger vi en autorisert tekniker til å vurdere problemet. Det samme praktiseres ved 4. gang
    forskjellig feil, og samme vilkår er gjeldende. Det blir ikke utført avhjelpsforsøk for samme feil mer enn to ganger på samme produkt."

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok��Får bare smøre meg med tålmodighet,og avvente verkstedsrapport. Mye som tyder på at jeg har fått en "mandagsutgave". Takker for svar����

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt av et sammentreff.
    Jeg har eksakt samme TV. Kjøpt i april 2014.
    Etter 5-6 måneder ble det en rød vertikal stripe i panelet, så det ble byttet.

Nå på langfredag gikk plutselig sikringa i stua, og det var TV'en som var problemet.
    Eksakt samme feil som hos deg, dbh.
    Nesten litt merkelig.

Veldig synd, for TV'en er virkelig bra og jeg tenkte å ha den til OLED 4K kommer ned i vettuge priser.
    Lover dårlig nå, gitt.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei:-) Beklager sen respons. Veldig merkelig. Noe som tyder på at dette ikke er tilfeldig. Har som sagt byttet panel 2 ganger pga. røde striper,og nå var den som sagt helt død!
    Og du har hatt akkurat samme problemet! Har ikke fått noen tilbakemelding fra hi-fi klubben enda. Hvor kjøpte du din skjerm?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fint om du gidder å gi meg en tilbakemelding på hva som skjer med skjermen din,Flens:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg snakka med Samsung i dag og det kommer en tekniker og bytter strømforsyningen på fredag hjemme hos meg.
    TV'en ble kjøpt på Expert XL Alnabru.

Panelet har vært helt fint siden det ble byttet høsten 2014, men slike striper kan jo dukke opp uten forvarsel.

Får bare håpe den nye strømforsyningen er forbedret.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok:-) Da er det helt sikkert det samme som har skjedd med min skjerm også. Kan jo håpe på det beste,men er litt skeptisk. Knall god TV når den er i orden:-) Vi får krysse fingrene:-)

Lignende tråder

1. Samsung PS51F8505
    By dbh in forum TV-apparater
    Svar: 0
    Siste melding: 06-04-2014, 18:35
  2. Samsung PS51F8505
    By dbh in forum TV-apparater
    Svar: 1
    Siste melding: 05-29-2013, 09:27
  3. Samsung plasma PS50C7705 eller Samsung LED UE46C7705 ?
    By davelarue in forum TV-apparater
    Svar: 15
    Siste melding: 10-15-2010, 11:36
  4. Montere Samsung 50" plasma med Samsung veggfeste
    By gandi in forum TV-apparater
    Svar: 2
    Siste melding: 08-05-2009, 23:50
  5. Svar: 6
    Siste melding: 06-12-2005, 15:54

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder