Flat OLED-TV - anbefalinger til en noob? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 43
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av erlenhau Vis post
    Den nye, flate 2016-modellen OLED55B6V er nå nede i 35k (30k på NON): https://www.prisguide.no/produkt/lg-...content=button

Men de har ennå ikke satt ned prisen på 2015-modellen: LG 55 3D Smart OLED-TV 55EF950V - TV - Elkjøp

Weird.
    Nå har de omsider fått ut fingern og satt ned fjorårets 55EF950V til halv pris, koster 20k på Lefdal nå, med 50+ på lager, står det.

Men jeg har funnet ut at jeg drøyer OLED ett år til.

Active
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som en ex 950 eier... Råder jeg folk til å lese opp om problemene 950/960 har. Jail bars og vignetting (sorte sider) er virkelig ikke vakkert i en mørk film.
    lg fixset problemet med 2016 modellene.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vaktmestern, mener du at der er bedre å vente på LG OLED65B6V enn å kjøpe LG 65EF950V på tilbudet til Elkjøp denne uken? Den er ute til 35 000,- nå frem til lørdag. Jeg er litt fristet men kan klare å smøre meg med tolmodighet til den førstnevnte kommer på tilbud. Det at OLED55B6V allerede er på litt tilbud gjør at jeg håper litt på tilbud før jul kanskje?

Prisutviklingen på LG 65EF950V - Lavest Pris

Sånn prismessig er jo dette et sykt bra tilbud, men er ikke skjermen helt sinnsykt rå så dropper vi det....

Active
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corvy Vis post
    Vaktmestern, mener du at der er bedre å vente på LG OLED65B6V enn å kjøpe LG 65EF950V på tilbudet til Elkjøp denne uken? Den er ute til 35 000,- nå frem til lørdag. Jeg er litt fristet men kan klare å smøre meg med tolmodighet til den førstnevnte kommer på tilbud. Det at OLED55B6V allerede er på litt tilbud gjør at jeg håper litt på tilbud før jul kanskje?

Prisutviklingen på LG 65EF950V - Lavest Pris

Sånn prismessig er jo dette et sykt bra tilbud, men er ikke skjermen helt sinnsykt rå så dropper vi det....
    Ja helt klart gå heller for en B6 .Har en engelsk forum kjenning som prøvde 8 stk 950 Oled og er på sin nummer 3 960 han er enda ikke fornøyd. Alt i fra knall sorte sider til rosa tint på hvitt til 3D crosstalk. 2016 Oled har mindre feil men er fortsatt litt panel lotteri. Kjøp en plass med 30dagers retur mulighet som en sikkerhet.

Active
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt besøk i kveld av Kalibrerings mannen.no som har sett på min G6 Oled tv. Med HDR 10 justeringer. Blir en full kalibrering i september.
    For en forskjell ser helt nydelig ut anbefales på det sterkeste.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da må jeg tenke litt
    ... Har så sykt lyst på OLED. Ser helt sykt bra ut! Etter 10 år med Plasma så skipper vi lett LCD :P

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corvy Vis post
    Ja da må jeg tenke litt
    ... Har så sykt lyst på OLED. Ser helt sykt bra ut! Etter 10 år med Plasma så skipper vi lett LCD :P
    kjøpte 950v på lefdal tilbudet,endelig fant jeg den perfekte Tv,kan ikke være mulig å få bedre bilde enn på denne,alle feil som jeg har lest om på andre forum finner jeg ikke på denne som er produsert mai 2016,har enda ikke kalibrert skjermen fordi det ikke er noen vits å gjøre det som jeg kan se,og jeg er veldig kresen på bildekvalitet.har jo bare hatt den i 2 dager men denne overgikk alle forventninger 110%.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjalle Vis post
    kjøpte 950v på lefdal tilbudet,endelig fant jeg den perfekte Tv,kan ikke være mulig å få bedre bilde enn på denne,alle feil som jeg har lest om på andre forum finner jeg ikke på denne som er produsert mai 2016,har enda ikke kalibrert skjermen fordi det ikke er noen vits å gjøre det som jeg kan se,og jeg er veldig kresen på bildekvalitet.har jo bare hatt den i 2 dager men denne overgikk alle forventninger 110%.
    Så bra! Gratulere med ny TV. Vi ventet og kjøper ved neste anledning.

Newcomer nikkospikko sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med en snart 8 år gammel 40" plasma står jeg også trippende og sikler på OLED skjermene om dagen. Jeg har satt et kryss i kalenderen den 28 november (black friday) og har satt meg et budsjett på 30 lapper. Noen som husker hvor mye de barberte av prisene på OLED forrige Black friday? Ser OLED65B6V ligger til 59.990 pr dags dato. Vil 50% rabatt være som å tro på julenissen eller er det håp?

Jeg hadde nok vært veldig fornøyd med
    OLED55B6V, men kjerringa tenker størrelse og vil ha minimum 65".. Som trådstarter skriver syntes også jeg det blir tullete å ikke kaste seg på OLED når man bytter TV såpass sjelden som det man gjør.

Active
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta bilde av 5 prosent grå . I exspert modus
    Har aldri sett en god 950 Oled enda....

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vaktmestern Vis post
    Ta bilde av 5 prosent grå . I exspert modus
    Har aldri sett en god 950 Oled enda....
    Ja skal gjøre det i løpet av helgen,ser ingen feil i lyst rom men venter med å ta bilde til det er helt mørkt ute.

Active
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja skal gjøre det i løpet av helgen,ser ingen feil i lyst rom men venter med å ta bilde til det er helt mørkt ute.
    Er i mørket event feil vil vises best. Altid greit å sjekke før 30dager retur er over.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vaktmestern Vis post
    Er i mørket event feil vil vises best. Altid greit å sjekke før 30dager retur er over.
    Har sjekket med Avchd ire testbilder 5% gråtone,ja jeg kan finne antydning til disse stripene hvis jeg ser veldig nøye etter,umulig å se på iphone 6 bilde må nok ha ett kvalitets kamera,hvitt bilde er hvitt ingen grønn rosa tint jeg har sett fra andre forum så jeg kommer til å beholde denne tven,skal prøve å få tak i ett bedre kamera ,Tv sendinger fra canal digital parabol ble veldig bra i expert 1 med lys 52 og warm1,alt annet standard og alt ekstra justeringer skrudd av.kommer tilbake med bilder når jeg har ordnet ett bedre kamera.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg slo til på samme tilbud i dag etter noen dager i tenkeboksen. Henter tv-en i kveld. For min del blir det oppgradering fra en 9 år gammel Panasonic plasma.

Egentlig er 20k mer enn jeg synes det er forsvarlig å betale for en tv, men jeg klarte ikke å stå imot.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,867
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av boxer74 Vis post
    Jeg slo til på samme tilbud i dag etter noen dager i tenkeboksen. Henter tv-en i kveld. For min del blir det oppgradering fra en 9 år gammel Panasonic plasma.

Egentlig er 20k mer enn jeg synes det er forsvarlig å betale for en tv, men jeg klarte ikke å stå imot.
    Ja, tidene forandrer seg. Var vel ca. 1988 jeg kjøpte 36" Philips til 36.000 kr...

Newcomer nikkospikko sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp kjører 960V på kampanje til 29 995 nå

LG 65 3D Smart OLED-TV 65EG960V - TV - Elkjøp

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2016
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nikkospikko Vis post
    Elkjøp kjører 960V på kampanje til 29 995 nå

LG 65 3D Smart OLED-TV 65EG960V - TV - Elkjøp
    Hei er litt usikker på om jeg bare skal hoppe på denne eller vente, er dette et bra kjøp? Hvordan er kurva oled kontra den flate 55 Lg som også er på tilbud? For min del gjelder det å bytte inn en 8 år gammel samsung plasma...

På forhånd takk : )

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har siklet på både 960 og 950 i det siste. Ser ut til at 950 ble utsolgt den siste uka etter Lefdals tilbud. Får 960 hos Elkjøp til 30k fortsatt, selv om kampanjen skulle vært ferdig forrige lørdag.

Ser at Expert har satt prisen på B6 (altså årets modell uten soundbar og uten kurver) til 45. Frister noe voldsomt å bare slå til på denne. Prøvde faktisk å bestillte Panasonic sin DX900 på Elkjøp på onsdag da de hadde Happy Hours (33k, nedsatt fra 55k), men fikk feilmelding fra Payex. Så var vel ikke meningen at jeg skulle ha LCD igjen!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2016
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mrmarbles Vis post
    Har siklet på både 960 og 950 i det siste. Ser ut til at 950 ble utsolgt den siste uka etter Lefdals tilbud. Får 960 hos Elkjøp til 30k fortsatt, selv om kampanjen skulle vært ferdig forrige lørdag.

Ser at Expert har satt prisen på B6 (altså årets modell uten soundbar og uten kurver) til 45. Frister noe voldsomt å bare slå til på denne. Prøvde faktisk å bestillte Panasonic sin DX900 på Elkjøp på onsdag da de hadde Happy Hours (33k, nedsatt fra 55k), men fikk feilmelding fra Payex. Så var vel ikke meningen at jeg skulle ha LCD igjen!

950 selger de vel fortsatt hos Lefdal til 19990,-

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2016
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lg oled55b6v er satt ned til 25000kr hos expert. Står at de får den på nettlager 9.9.2016

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Siste melding: 11-02-2015, 15:24
  2. Flat OLED TV 50-55" utrolig mye dyere enn buet..
    By Milzit in forum TV-apparater
    Svar: 18
    Siste melding: 08-10-2015, 15:16
  3. Svar: 6
    Siste melding: 07-12-2015, 15:11
  4. LG: 4K OLED-TV i år, bøjeligt OLED-TV næste år
    By nordic45 in forum TV-apparater
    Svar: 9
    Siste melding: 06-02-2014, 23:48
  5. Svar: 0
    Siste melding: 04-10-2014, 20:10

Stikkord for denne tråden