Hei!

Har et noe underlig problem med hdmi utgangene på min gamle 46x3500. Etter lynnedslag fikk tv'en noen småproblemer som at det tar en god stund før bildet blir stabilt og ustabile hdmi utganger. Tenkte benytte tv'en på stue stue nr.2 men får ikke bilde ved tilkobling av hverken pc, playstation 3 eller tuner gjennom hdmi. Testet så Appletv 3 Gen, som faktisk gir bilde med en gang på alle hdmi utgangene. Da gjennomførte jeg disse testene: nye hdmi kabler, hdmi kabelen til Apple tv'en men ingen reaksjon. Testet deretter pc,ps3 og tuner på ny tv, hvor alle komponentene fungerer. Har prøvd å resette tv med nullstilling gjennom menyvalg, men samme resultat.
Da tv'en virker helt perfekt med AppleTv gjennom Hdmi, kan jeg ikke forstå hvorfor de andre komponentene ikke fungerer å tenkte kanskje noen her har innspill og råd om hva en kan prøve?
Har søkt etter hard reset av tv, men metoden med å holde inne pil opp på kontroll og slå på tv fungerer ikke på denne å annen metode har jeg ikke funnet.
Noen som vet av annen/fungerende hard reset på kdl-x3500?
Noen innstillinger jeg kan teste?
Vanskelig å gi opp når alt fungerer med Apple tv, så alle forslag om hva jeg kan prøve mottas med stor takk👍

mvh

Kim Daniel