billig og bra "vente-tv"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

billig og bra "vente-tv"

Så kom lynet en tur innom og tok kverken på min kjære Phillips 47PFL9732D, den fungerer forsåvidt enda, men alle hdmi-inngangene er døde. Ikke akkurat siste skrik på tv-fronten, men den var engang toppmodell og eisa vinner og stod seg godt i test mot selv den legendariske kuro'en i sin tid. Svindyr var den også, selv om ikke forsikringssummen reflekterer det akkurat.. Som en bonus så gikk selvfølgelig hdmi utgangen på receiver'n også, samt multimediaboksen og xbox'en, så det er litt forskjellig som må handles inn.

Har en liten plan om en 65 tommer 4K OLED TV etterhvert når de har etablert seg skikkelig, så jeg tenker å kjøpe en billig "vente-tv" så lenge og er da ute etter anbefalinger og tips for en tv omkring 5-6000kr klassen, gjerne i 55 tommer og med noe slags multimedia egenskaper så den kan lese en film fra pc'en, må ha gode panorerings egenskaper. Kort sagt hva anbefales av billig tv'ene der ute?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2014
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert har denne på tilbud akkurat nå: Site - expert
    Den er jo ikke så værst, er 1000kr over budsjettet men nevner det likevell da tilbudet er ganske godt.
    Vet ikke hvilke multimedia egenskaper du sikter til, men Samsung er vel generelt bra på sånne ting.

Siba har også tilbud på en Panasonic Panasonic 55" Smart 3D-TV
    Den er dog yterligere 500kr over budsjettet.

Finner ingen andre 55" jeg vil anbefale, men Elkjøp har 50" av Sony W8 på tilbud:
    Sony 50 3D Smart LED-TV KDL-50W805BBN - TV - Elkjøp

Det er en god TV som har fått meget bra tilbakemeldinger i tester.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sage Vis post
    Så kom lynet en tur innom og tok kverken på min kjære Phillips 47PFL9732D, den fungerer forsåvidt enda, men alle hdmi-inngangene er døde. Ikke akkurat siste skrik på tv-fronten, men den var engang toppmodell og eisa vinner og stod seg godt i test mot selv den legendariske kuro'en i sin tid. Svindyr var den også, selv om ikke forsikringssummen reflekterer det akkurat.. Som en bonus så gikk selvfølgelig hdmi utgangen på receiver'n også, samt multimediaboksen og xbox'en, så det er litt forskjellig som må handles inn.

Har en liten plan om en 65 tommer 4K OLED TV etterhvert når de har etablert seg skikkelig, så jeg tenker å kjøpe en billig "vente-tv" så lenge og er da ute etter anbefalinger og tips for en tv omkring 5-6000kr klassen, gjerne i 55 tommer og med noe slags multimedia egenskaper så den kan lese en film fra pc'en, må ha gode panorerings egenskaper. Kort sagt hva anbefales av billig tv'ene der ute?

I denne prisklassen mener jeg at Panasonic AS640 er et fenomenalt kjøp. God på panorering, flott bildekvalitet. 55" er over budsjettet, men 48" ligger på rundt 5000kr

Panasonic TX-40AS640 (AS640) Review

Panasonic TX-48AS640

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du kan ha 60" så er LG sin aller siste Plasma et meget bra kjøp! Finnes i 2 varianter PB560 med 1 HDMI og PB660 med 3 HDMI. Etter min mening så parkerer disse alle LED-LCD i segmentet opptil 10-12k. Ok sortnivå og fine farger. Rød er f.eks langt mer korrekt rød enn på så å si alle LED-LCD TV utenom toppmodellene som f.eks 65AX900 til over 40k.

Newcomer sage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker mange gode forslag, blir ikke lett det her!
    Hm, plasma hadde jeg igrunn ikke tenkt på engang, tåpelig nok..men PB560 til 5000kr virker da å være et veldig intressant alternativ, ser den er 50hz, funker den allikavel bra på panoreringer?

Lignende tråder

1. Svar: 10
    Siste melding: 07-13-2014, 17:55
  2. Svar: 90
    Siste melding: 08-03-2010, 02:04
  3. noen "billig" sider som selger harman/kardon?
    By hifi-Sondre in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 14
    Siste melding: 08-08-2007, 21:10
  4. Kjøpe prosjektor "nå" eller vente?
    By GeCcO in forum Digitale projektorer
    Svar: 2
    Siste melding: 12-24-2006, 22:45
  5. "vente anlegg"
    By xanakor in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 4
    Siste melding: 08-31-2006, 21:22

Stikkord for denne tråden