Samsung, Samsung, Samsung... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En liten oppdatering her: Nå har jeg vært i kontakt med Samsung support, som blant annet fjernstyrte TV-en min og tok bilder av den i løpet av sesjonen. De bekrefter at det er feil på den, og har nå satt opp besøk av servicetekniker.

Jeg har altså siden oktober hatt fem Samsung-TV-er hjemme, og det har vært feil på alle. 100% feilrate. Hvis problemet med denne TV-en ikke løser seg, og jeg må returnere også denne, så skal det svært mye til før jeg vurderer Samsung igjen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, hadde besøk av servicetekniker fra et verksted i går. Han forsøkte å bytte hovedkortet, men det gjorde ingen forskjell. Det eneste som hjelper er å skru ned brightness til ca 36-39 (avhengig av hva jeg ser på). Da klarer jeg ikke lenge se problemene (som jeg nå har lært har et navn: macroblocking). Det blir da for mørkt for Blu-ray, men funker på Apple-TV og GET-boks. Er det normalt å måtte bruke forskjellige innstillinger på forskjellige kilder? Skulle ikke sortnivå-output være samme for alle kilder?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,245
    Takk & like
    Blogginnlegg
    2
    Nevnt
    5 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du forsøkt å bytte modellserie, eller prøvd et annet merke?` Er uvanlig med så mye feil på tvene. Er vel noen selgere der ute som tenker: "Faen! Han der igjen" når du kommer drassende med 5. tvn du har feil på?

Har ikke samme tven, men etter at jeg kallibrerte min skjerm, så bruker jeg kun en bildemodus til alt. Pc, streaming, blu-ray... Mulig du må bare bytte merke, for ser ikke ut som du og Samsung blir venner
    Dali Mentor 8, Dali Mentor Vocal, Energy Exls12, Dali Fazon Mikro, Dali Ikon5Mk2, Denon AVR-3313, 2XNadC275, Denon DBT-1713UD, X-Box360, Sonos Connect, Samsung UE55F8005, UNNU tv møbel
    Link: http://avforum.no/myhometheater/Zleepyme

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2014
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bytt merke. Levverte inn to stk h7005 pga diverse feil. Å finner en del problemer med disse på diverse forum. Har Sony W815 nå å er meget fornøyd! Ferdig med Samsung.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    515
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigBadAde Vis post
    Bytt merke. Levverte inn to stk h7005 pga diverse feil. Å finner en del problemer med disse på diverse forum. Har Sony W815 nå å er meget fornøyd! Ferdig med Samsung.
    Hvilke feil var det på dine?

Sony W815 ser bra ut, men finnes vel ikke i 60 tommer? I mitt oppsett så blir 55 litt for lite, og 65 i overkant stort. Derfor er 60 sweet spot hos meg. Dessverre er utvalget i denne størrelsen svært begrenset.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bare husk at Wedge serien til Sony har et ganske spesielt utseende. jeg fant den ikke helt optimal å ha på veggen, men smak og behag :O)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2014
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge hadde auo panelet med den klasiske lyse stripa i rundt hele kanten av skjærmen. Den første laget høye smell lyder. Den andre fikk en grønn stripe nedover høyre bildekant og slo seg av å på litt som den selv ville.
    W815 selges ikke i 60" nei.

Vet ikke hvilken prisklasse du tenker. Men har du sjekket ut W855?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2014
    Sted
    overhalla
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    lever tilbake lcden og prøv å få tak i plasma, jeg fikk tak i en lg 60 plasma før jul og er kjempefornøyd

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Lignende tråder

1. Svar: 2
    Siste melding: 02-27-2014, 22:34
  2. Hjemmekino anlegg til Samsung PS59D555 Samsung eller Sony?
    By Bergen 2011 in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 6
    Siste melding: 08-12-2011, 23:20
  3. Svar: 8
    Siste melding: 08-03-2011, 22:38
  4. Svar: 3
    Siste melding: 11-22-2008, 19:47
  5. Svar: 6
    Siste melding: 09-02-2006, 14:11

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder