Ny TV på nyttårssalget?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny TV på nyttårssalget?

Hepp
    Nyttårssalget er vel så som så ettersom de store kjedene presser prisene såpass som de gjør i utgangspunktet. Uansett, jeg og madammen har kjøpt hus og må ha 1 stk ny TV 55-60" til stua. Tenkte da å bruke maks 10k. Jeg kan godt ha litt ekstra-fjas av funksjoner, men usikker på om jeg vil ha 4k? Medfører det noe negativt?

Har nemlig sett på denne: Samsung 55 3D Smart LED-TV UE55HU7505XXE - TV - Lefdal

Trenger egentlig ikke 3d. Har det på panasonicen min i dag - aldri brukt det. Men betaler man egentlig noe for det?

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den tv´en du linker til der er nok en bra skjerm. Samsung UE55HU7505 | Lyd & Bilde
    Vedr. 4K kan du jo lese denne tråden: http://avforum.no/forum/tv-apparater...-4k-vs-hd.html

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åh, se der ja. Der drøfter de nettopp det ja. Takk

Spørsmålet mitt er: er denne samsungen en TV hvor jeg får mye for pengene? Eller finnes det bedre kjøpt til samme pris?

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fredsjo Vis post
    Åh, se der ja. Der drøfter de nettopp det ja. Takk

Spørsmålet mitt er: er denne samsungen en TV hvor jeg får mye for pengene? Eller finnes det bedre kjøpt til samme pris?
    Når den er kåret til Årets Beste kan jeg ikke tro du skal trø feil...... Kommer vel litt an på ditt bruk. JEg har alltid brukt følgende kriterier:

1. Omtaler/brukererfaringer her og ellers på nettet.
    2. Slike tester som det der blir linket til.

Skal en tenke på at "det kan dukke opp noe bedre" hele tiden, blir en å lete seg ihjel, hehe Ser i tillegg at Hi Fi Klubben selger samme tv til 12K, og i mine øyne er det positivt at de har den i sitt sortiment

Men, jeg overhode ikke noen ekspert, men har brukt de nevnte kriteriene på min 6-7 tv´er oppgjennom årene, og har alltid skutt innertier til mitt bruk

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for hjelpen. Var på Lefdal og sjekket den ut. Er litt begrenset hvilket inntrykk man får av bildekvaliteten i butikken, men jeg hadde ikke noe å utsette på det jeg så. Jeg ble helt solgt av Smart-hub saken med den geniale pekestokk-fjernkontrollen.. Dette gleder jeg meg til å bruke!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •