lg RZ42px11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: lg RZ42px11

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

lg RZ42px11

Har endelig fått fått hjem mitt nyinnkjøpte plasma tv. Tv'en er nydelig den, og passer flott inn i min nye stue. gjenstår å få hengt den opp på veggen! Har et par spørsmål ang. denne, siden jeg er er ganske fersk innenfor denne teknologien.
    -koblet via canal digital kabel, uten noen tuner, så da er det vel analoge sign. jeg får? Blir det bedre med digital tuner?
    -kan jeg benytte denne nokiatuneren som averteres billig på qxl
    -merker litt graderinger i bildet, og bakrunn osv. kan bli litt flimrete ved sterke farger.
    -bildekvaliteten ble bedre hjemme enn på elkjøp, men ikke helt opptimal.
    -bildet via scart fra dvd blir veldig bra, men blir det merkbart enda bedre med component kabel eller dvi? Finnes det dvd med dvi?
    -lg's XD-engine er dette en salgsjippo eller er det bedre og annen teknologi enn de andre benytter?
    Greit om noen har formeninger om min dyre investering. Er alt bare ræva, så benytter jeg meg av 30 dagers returretten jeg, men uansett så vurderte jeg å kjøpe qpv sd, men denne jeg endteopp med ble bare 2000,- dyrere, med fot og høytalere, samt at den ser mye flottere ut.
    Spent på tilbakemeldinger!
    Ps! Flott forum.

MVH hans :wink:

Newcomer mrba sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg stod å så på denne i butikken en stund før jeg bestemte meg for hvilken plasma jeg skulle kjøpe. Min konklusjon var at alle andre plasma-TVer slet stort med sortnivå og graderinger. Den eneste som var tilfredsstillende var Panasonic sine modeller. Jeg valgte 37" siden denne var billigst, 25000,-. Jeg har ikke angret et sekund. Selv med dårlige signaler fra analog utendørsantenne blir det et bra bilde.
    Leste en test av LG plasmaen i Lyd og Bilde.
    Konklusjonen var:
    Positivt: Sortnivå og bra menyer

Negativt: Alt annet.

Den kom sist i test av 8 forskjellige plasmaer.
    Men uansett det er du som skal bruke TVen. Er du fornøyd så behold den, hvis ikke, lever den tilbake.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •