samsung uhd pack

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

samsung uhd pack

Samsung har en uhd pack med 8-10 filmer som er utgitt i usa,england ,tyskland.samsung norge har hørt om hdd,en men har ingen planer om å gjøre den tilgjennelig i norge.Er fex.den tyske versjonen mulig å bruke på en nordisk samsung uhd?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke se hvorfor det ikke skal fungere, med mindre de har lagt inn en virtuell sonebegrensning. Hvis det ikke fungerer, kan du vel rippe de fra en PC og fjerne sonen tror jeg(?).

Men jeg synes 299$ for 5 filmer og 3 dokumentarer var noe dyrt kanskje?
    http://www.amazon.com/Samsung-CY-SUC.../dp/B00IRSX900

Ser en kommentar også "Update: 5/9/2014 after watching all the included content, I can say without reservation that the best looking film in 4k is X Men Origins: Wolverine.. Also, I found out from Samsung that the streaming service for 4k films will not be available until the release of the upcoming 2nd UHD pack later this Summer. Not available in this first pack."

Det er altså angivelig en UHD Pack nr. 2 på vei som gir strømmemulighet(?)

Ser også en fyr skriver: "
    So, this overpriced unit is supposed to contain UHD 4K content. There are 3 Documentaries, and 5 Movies. All of these are supposed to be in glorious 4K. After spending 40 minutes with Samsung, going in circles, apparently their "support" just wants to say that they are showing at 4K resolution - so that means they are UHD. Well, the documentaries are amazing. But those 3 videos, about 45 minutes long each, are not what was supposed to make this $300. The 5 movies, one from 2007 were supposed to be a good part of this package. I am pretty sure that "Night at the Museum" from 2007 was not filmed in 4K. All the movies showed graininess, slight distortion, and lots of background noise (not...."

Altså, ikek sikkert det er 4K, men kanskje bare oppskalert 4K.. (som du like gjerne kan gjøre fra en vanlig bluray-plate).

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher Vis post

Ser også en fyr skriver: "
    So, this overpriced unit is supposed to contain UHD 4K content. There are 3 Documentaries, and 5 Movies. All of these are supposed to be in glorious 4K. After spending 40 minutes with Samsung, going in circles, apparently their "support" just wants to say that they are showing at 4K resolution - so that means they are UHD. Well, the documentaries are amazing. But those 3 videos, about 45 minutes long each, are not what was supposed to make this $300. The 5 movies, one from 2007 were supposed to be a good part of this package. I am pretty sure that "Night at the Museum" from 2007 was not filmed in 4K. All the movies showed graininess, slight distortion, and lots of background noise (not...."
    .
    Han fyren vet ikke helt hva han snakker om. Night at the museum er filmet på film, og jeg antar at de har en 4K-master på den. Jeg antar at "grainen" han snakker om er filmkorn, og de vil naturlig nok være enda mer synlig i 4K-materiale på grunn av høyere oppløsning.

Men hvordan kvaliteten på filmene i denne boksen er, vet jeg ingenting om.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fått tak i en tysk uhd pack,kjøpt på ebay for 1300 inkl moms og tollbehandling.8 filmer,32 dokumentarer/kortfilmer.Førsteinntrykk er bra,moro å se noe som er filmet og vist i 4k.Alle filmer har engelsk lyd/tekst.Enkel montering av usben og lett navigering.
    Filmene erLife of PI(ren nytelse i 4k..)The book thief,Forrest gump,world war Z,the counselor,star trek(2009)star trek into darkness,night at the museum.
    Ett greit kjøp til den prisen synes jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars42 Vis post
    Da har jeg fått tak i en tysk uhd pack,kjøpt på ebay for 1300 inkl moms og tollbehandling.8 filmer,32 dokumentarer/kortfilmer.Førsteinntrykk er bra,moro å se noe som er filmet og vist i 4k.Alle filmer har engelsk lyd/tekst.Enkel montering av usben og lett navigering.
    Filmene erLife of PI(ren nytelse i 4k..)The book thief,Forrest gump,world war Z,the counselor,star trek(2009)star trek into darkness,night at the museum.
    Ett greit kjøp til den prisen synes jeg.
    Har du en lenk til denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenk er egentlig ikke så enkelt når det gjelder uhd pack,men gå inn på ebay.com og søk Samsung video pack.Vær obs på følgende:den som selges fra Usa har 10 film/30 dokumentarer og er 1terra,UK utgaven har bare 3 film/8 dokumentarer og 500gb,tysk 8 film/32 dokumentarer.Hvis noen vil by så les beskrivelsen av uhd packen nøye.Ligger som regel noen ute til fast pris også så man kan kjøpe med en gang..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lars42 Vis post
    Lenk er egentlig ikke så enkelt når det gjelder uhd pack,men gå inn på ebay.com og søk Samsung video pack.Vær obs på følgende:den som selges fra Usa har 10 film/30 dokumentarer og er 1terra,UK utgaven har bare 3 film/8 dokumentarer og 500gb,tysk 8 film/32 dokumentarer.Hvis noen vil by så les beskrivelsen av uhd packen nøye.Ligger som regel noen ute til fast pris også så man kan kjøpe med en gang..

Takker!
    New SEALED Samsung CY SUC10SH1 UHD Video Pack 4K Ultra Media Player w 10 Movies | eBay

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener å ha lest på avforums at den amerikanske utgaven virker på europeiske samsunger,dog KAN noen filmer være sperra pga rettigheter.Man må være kobla til nett for å spille av fra packen så det er vel DRM sjekking.

Lignende tråder

1. TV Pack, DVB-S & EPG
    By mortenpe in forum Generell HTPC
    Svar: 0
    Siste melding: 10-14-2008, 10:59
  2. PSP Value Pack for 995,-
    By Stakjen in forum Produkt -og prisjakt Alt Annet
    Svar: 2
    Siste melding: 03-22-2006, 03:24
  3. Xbox hd pack
    By nikolsko in forum Konsoller og PC-gaming (hardware)
    Svar: 2
    Siste melding: 09-07-2005, 21:23
  4. Xbox HD pack SVG
    By kan in forum Konsoller og PC-gaming (hardware)
    Svar: 0
    Siste melding: 09-02-2005, 18:44
  5. JBL Silver Pack
    By Martyrium in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 1
    Siste melding: 11-04-2004, 10:48

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine