Oppfordring til spekulasjon: Kommer det 80" OLED til rundt 20 000 innen tre år? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 41
    Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bare for å innrømme det: Ja, jeg er sær. Men jeg har også en enkel leveregel: Hvis bildet og lyden er bra nok til at jeg ikke tenker på bildekvaliteten eller lydkvaliteten under filmen, men bare nyter filmen, så holder det for meg. Det var lenge sånn med CRT-prosjektøren, men da det kom 1080p, merket jeg jo at den ikke klarer å ha bildet fullt så skarpt som det skal være. Så de siste 3-4 årene har jeg vært fornøyd med den fordi jeg ikke har hatt råd til noe som kunne måle seg med den (svartnivå igjen). Men jeg kom enda et hakk nærmere med LGs nye OLED 55". Der er problemet bare at skjermen er på frimerkestørrelse... Grei til vanlig tv og sånt, men på film liker jeg ikke så små bilder. Jeg vil tro at rundt 80" er det minste jeg kan nøye meg med, men større er bedre.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En annen sak med prosjektør er selvsagt at det kommer 20-30 høvdinger i tillegg. Regner med at jeg må gi så pass for et godt motorisert lerret med tab-tensioning nå, særlig siden rommet er vanskelig å få 100 % lystett om sommeren (så å si hele nordveggen er vinduer fra 50 cm over gulvet og nesten til taket). Jeg har et brukbart et nede i kinoen, og jeg kan aldri gå tilbake til et lerret uten stramming. Og det må være motorisert, for det vil dekke hele den ene kortsiden inni hytta.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mastiff Vis post
    DaButcher, jeg ser den.

Andreas21, vel, jeg må for min del si at svartnivået er veldig mye viktigere for meg enn mange andre egenskaper ved bildet. Det er det jeg irriterer meg hysterisk over, og det fikk meg til å ha en 36" Sony bilderørs-tv fram til i fjor, da jeg omsider, under ganske mye klaging, kjøpte 55" Philips. Selv på Dagsrevyen irriterer det meg at noe er grått når det skulle vært elt svart. Og hvis jeg kan se hånden foran meg når jeg ser begynnelsen på "Ringenes herre - Ringens brorskap" (med Galadriels stemme som snakker i bekmørket), er tv-en/prosjektøren fullstendig ubrukelig for meg som hovedkino. Og fargene på fargefiltrerte rør er også ganske ekstreme, det har jeg bare sett like bra på OLED-tv-en. Men JVC-en er absolutt blant det bedre jeg har sett av konvensjonelle prosjektører, den klarer bare ikke fullstendig svart. En annen ting er at jeg neppe kunne brukt 3D-funksjonen på den, og det er irriterende. Jeg får en spesiell type migreneanfall (uten smerter, men med flimring for øynene) av aktive briller som skyldes flimringen i utkanten av synsfeltet. Merkelig nok ikke når jeg er på kino, men jeg har fått det av alt fra Samsung tv-er til forrige generasjon JVC (DLA-X75). Kanskje fordi bildet er nærmere? Jeg vet ikke. Men jeg vil iallfall helst ha noe med passiv 3D, det får jeg ingen problemer med. Lurer på om laserprosjektørene har det?
    Det du snakker om her er jo helt meningsløst for bildekvaliteten en projektor kan bla opp, at den kan slukke ned 100% når et 0 IRE bilde vises er kun viktig når et 0 IRE bilde vises. Hvis den ikke klarer å opprettholde sort når det introduseres lys (simultankontrast/Ansikontrast) er det en meningsløs egenskap. Og det du sier om farger er også helt motsatt av det jeg har sett, og ja jeg har sett fargefiltrerte rør. Projektoren mangler lysstyrke og simultankontrast (den er så og so fraværende) til å vise et godt dynamisk bilde, for ikke å snakke om fraværet av skarphet og 3D dybde. Men hvis du er fornøyd med det bildet skal ikke jeg ta fra deg gleden.

3D på kino er stort sett passiv derfor merker du ikke flimring da det ikke flimrer.

Den største tabben du gjorde når du kjøpte ny TV var å kjøpe en LCD tv da disse stort sett mangler sortnivå.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, kanskje jeg burde sett på årets modell av JVC og se om jeg blir mer imponert. Ingenting er bedre enn at ting faktisk fungerer når man ikke venter det! Som regel er det jo motsatt...

3D på de kinoene jeg "pleier" å gå på (altså hver gang det kommer en ny Avatar, Ringenes herre eller Hobbiten, som er de eneste filmene etter Star Wars som jeg ikke har orket å vente til de kommer på Blu-ray) har aktiv 3D, så vidt jeg har forstått. Hvis jeg ikke tar feil, er det lett å sjekke, man bare holder foran den lille, røde firkanten mellom brilleglassene. Da forsvinner 3D-effekten øyeblikkelig. Betyr ikke det at brillene er aktive?

Når det gjelder å kjøpe LCD-tv hadde jeg ikke så mye valg. Jeg var innom plasma, og ja, den funket mye bedre til film. Problemet var at på hytta må tv-en enten klare dobbeltjobbing eller utfylles med en prosjektør, for hvis man slår på nyhetskanalen på dagen med en plasma der de vinduene er, ser man omtrent ingenting. Og stua hjemme er bare til Dagsrevyen og resten av familiens kikking (de kan like godt se på en tv til en femtilapp, tror jeg - ungene klarer til og med å se film på nettbrett, pc og mobil! For en skam for en audio og video fan...), og der er lyset alltid på når det er folk i stua, så der kommer samme problemet. Plasma er bra i kontrollert belysning, men ellers blir det rimelig dunkelt og blasst.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, kanskje jeg burde sett på årets modell av JVC og se om jeg blir mer imponert. Ingenting er bedre enn at ting faktisk fungerer når man ikke venter det! Som regel er det jo motsatt...

3D på de kinoene jeg "pleier" å gå på (altså hver gang det kommer en ny Avatar, Ringenes herre eller Hobbiten, som er de eneste filmene etter Star Wars som jeg ikke har orket å vente til de kommer på Blu-ray) har aktiv 3D, så vidt jeg har forstått. Hvis jeg ikke tar feil, er det lett å sjekke, man bare holder foran den lille, røde firkanten mellom brilleglassene. Da forsvinner 3D-effekten øyeblikkelig. Betyr ikke det at brillene er aktive?

Når det gjelder å kjøpe LCD-tv hadde jeg ikke så mye valg. Jeg var innom plasma, og ja, den funket mye bedre til film. Problemet var at på hytta må tv-en enten klare dobbeltjobbing eller utfylles med en prosjektør, for hvis man slår på nyhetskanalen på dagen med en plasma der de vinduene er, ser man omtrent ingenting. Og stua hjemme er bare til Dagsrevyen og resten av familiens kikking (de kan like godt se på en tv til en femtilapp, tror jeg - ungene klarer til og med å se film på nettbrett, pc og mobil! For en skam for en audio og video fan...), og der er lyset alltid på når det er folk i stua, så der kommer samme problemet. Plasma er bra i kontrollert belysning, men ellers blir det rimelig dunkelt og blasst.
    Da er det aktiv 3D og da er det vel DLP link og da reagerer du kanskje ikke på det systemet. For min del ble jeg litt sliten i hodet av de første 3D modellene til Sony og JVC, men med VW1100 er det ikke noe problem. Ikke ser jeg på 3D heller da jeg foretrekker 2D fremfor 3D i nesten alle tilfeller.

Jeg har 65" plasma i TV stuen med store vindu og belysning og det funker utmerket så lenge man ikke får et vindu midt i skjermen selv på en dag med fullt høytrykk, men det vil sef fungere bedre med en LCD med matt skjerm. Jeg bruker TV stort sett til nyheter og cashual titting.

Hvis det eneste som imponerer deg er at bildet blir helt sort når det ikke er info (0 IRE) er det ikke noe annet enn CRT som slår av, men Sony VW1000/1100 og de nye JVC modellene slår også bra ned og er helt overlegene på absolutt alt annet når man ser film. Og JVC X500 kan fåes til 37999,- mens Sony VW1100 er i en litt annen prisklasse, men den er i tillegg en del bedre enn X500 på det meste.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns 3D er kult på de rette filmene. Ikke akkurat dramaer (men så ser jeg ikke dramaer heller...) eller krypende grøssere (det ser jeg!), men på action gir det ... vent på den ... litt til ... forbered deg ... denne kommer ti å gjøre vondt ... filmen en ekstra dimensjon!

Matt skjerm er akkurat saken. Jeg prøvde en av de bedre Samsungene, men det ble bare speil. Vinduene står rett oppi skjermen, både fra siden og fra bak titteren, så det går bare ikke.

Får se om et par år, når huset (og den ekte hjemmekinoen) er solgt, da. Og så sørger jeg imens for at taket inni hytta legges fra riktig side, så jeg bare trenger å ta opp et par plater for å få plass til et lerret og en innfelt prosjektør. Hvor lang avstand bør en av de nyere plasseres med hvis man satser på et lerret på rundt to meters bredde?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste digitale er ganske fleksible når det gjelder avstand til lerret og alt kommer an på hvilken modell du velger og hvilke zoom spesifikasjoner linsen har.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner vel og bli ganske i optikken som Andreas21 sier, siden jeg er såpass ignorant kan jeg sikkert kaste ut noen tall.

Har selv 92" og har montert hw50 ca 3.4m fra lerret, med en del zoom til overs, jeg må derimot bruke en del vertikal lensshift så får en liten optiskt skjeivhet i bunn av bildet.
    Jeg har en lengere stang til takfestet men etter å ha skalla hue i projektoren en par ganger med såpass kraft at jeg så stjerner, lever jeg bedre med en liten skjevhet :-P
    Etter hva jeg husker fra manualer etc for sony og jvc så kan vel et ca 2m bredt bilde kastes fra faktiskt litt under 3m og opptil nesten 5m avstand.
    Du har jo god tid til og finne ut av det, og alle produsenter jeg har sett på publiserer pdf versjoner av manualen på nettet så man kan laste ned og se tabellene der for de spesifikke modellene.
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Newcomer Noldowarrior sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer det 80" OLED til 20k innen tre år?

Jeg tror at den relativt lave etterspørselen etter så store tver (som jeg for øvrig vurderer selv) kommer til å stikke litt kjepper i hjulene for prisfallet på de største tvene. Det som har skjedd med prisene på 40-50-60tommerne de siste årene blir litt annerledes ettersom de fortsatt er små nok til å være praktiske i en vanlig stue. Hvor mange kjenner du som har veggplass til en 80-tommer tv?

70-75" tror jeg kan være den magiske grensen og jeg har god tro på 75" OLED til rundt 20k om tre år dersom jeg skal spekulere. Det er ingen grunn til å tro at LG skal få fortsette å ha monopol på OLED-markedet; det vil bare vare en begrenset stund. Når barnesykdommene og produksjonsutfordringene er løst kommer flodbølgen og da faller prisene.

Noe annet som jeg ser komme i disse dager er laser-projektorer som integreres i møbler rett foran veggen. Dette er vel på et tidlig stadie fortsatt, men hvor mange er det ikke som kunne tenkt seg projektor-stort bilde fra tv-hylla foran veggen, uten å måtte "ødelegge" rommet med en diger projektor hengende fra taket?

Dersom dette blir suksessfult vil det nok også ødelegge for de store tvene.
    PS4 * Yamaha RX-V 863 * NAD C319 (front) * JM Lab Electra 920.1 * Patos (senter) * Infinity Reference 11i (bak) * XTZ 99 W12.16 (sub) * Samsung 50" Plasma * Apple TV * iMac 27 * Logitech Harmony 555 * Wimp HiFi

På lyd- og bilde-kjøret siden 1996

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Andreas21, TorTorden, det høres ut som om det kan fungere, da. Det er omtrent 5-6 meter fra der prosjektøren skal stå og fram til lerretet. Og så blir det vel rundt tre meter fra der sitteplassene kan være når de er bakerst og til der lerretet skal være. Det betyr at jeg må ha minst to meter bredt lerret, for da blir det omtrent samme forhold som jeg har hjemme. Der er lerretet på 260 cm og bakerste avstand, der jeg og kona pleier å sitte, eller jeg og sønnen min før han havnet i kongens klær (og likevel passet de utrolig godt til ham - merkelig, skulle trodd ut fra bildene at kongen veide mer enn 70 kilo...), er på 420 cm. Så det gir en faktor på ca. 60 cm avstand per meter bredde på lerretet, og med tre meter betyr det 185 cm, rundet opp til to meter. Nå er det snakk om 110 cm (55" TV), og det blir altfor puslete, selv om vi sitter på to meters avstand. Det er noe med meg og store bilder...

Noldowarrior, det kan nok være at det blir et problem, ja. Og en 80" kan bli i minste laget på bakerste plassering, med rundt 177 cm bredde. Samtidig går det an å hoppe et hakk lenger fram. Men jeg tror jeg har overbevist meg selv om at prosjektør og lerret vil være den mest elegante løsningen, i kombinasjon med vanlig tv til Daffrevyen og Gnyhetsanalen. Prosjektør på kort avstand høres kult ut, men kan ikke det bli en rådyr løsning å få til ordentlig bilde fra en så skarp vinkel? Uansett, på 70-tallet var det jo snakk om at i år 2000 var hele veggen tv-en, kanskje det bare er "litt" forsinket? Når det gjelder takhenget, er nok den løsningen jeg planlegger å bruke, en sakselift, det mest fornuftige, tror jeg. Da ser man (hos meg, som har 10 cm å gå på mellom innertaket og dampsperra) et parti av taket som er forsenket med kanskje 10 cm. Det bør bli konevennlig nok. Iallfall hvis alle greiene blir montert mens hun er bortreist!

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og alt tatt i betraktning er det jo lettere å maskere lerretet ned enn å gjøre det større, så kanskje dette kunne funke:

http://www.avshop.no/4Ever-Screen-mo...0540/p10502933

Så blir det mulig å ha flere på filmbesøk, med stoler bak sofaen.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og alt tatt i betraktning er det jo lettere å maskere lerretet ned enn å gjøre det større, så kanskje dette kunne funke:

http://www.avshop.no/4Ever-Screen-mo...0540/p10502933

Så blir det mulig å ha flere på filmbesøk, med stoler bak sofaen.
    Hvis du klarer å leve med 65" OLED, kan du alltids kjøpe deg en 55" OLED nå og ha den som en ventetv.
    Jeg regner med 65" OLED koster ca 30-40.000 neste sommer. Den vil nok koste 60-70.000 ved lansering (tror jeg da).

Så jeg tror at hvis du har den 55" vente-oled frem til neste sommer, så selger du den med en 5-6.000 i tap, men har da "spart" 15-20.000 på verditapet til 65" 4K oled.

Jeg kan ta feil altså, dette er bare prisfallene jeg personlig tror er realistisk.. Jeg tror den lanseres for 60-70K (65" 4K), så tror jeg den detter til 30-40K.
    Da kommer det nok også kampanjer, hvis den lander på 30K, kommer nok kampanjer på 25-27K fra tid til annen, tilsvarende hvis den lander på 40K, kanskje kampanjer ned i 35-37K? (jo-jo priser for å få folk til å kjøpe).

Alternativt venter du litt lenger og kjøper 77" :P (men da må du nok vente ganske lenge, før prisen detter drastisk). Problemte med 77" er nok lavt volum, så det blir nok mye rift om bruktmarkedet også.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det kan jeg nok ikke. For meg blir 65" altfor lite. Men jeg tror nok avgjørelsen er tatt nå, særlig etter at fruen omtrent ga meg sjokk i dag. Jeg sa veldig forsiktig at jeg vurderte å bygge inn et lerret og en prosjektør i taket på hytta når vi solgte huset, fordi jeg ikke trodde jeg kunne være uten en ordentlig hjemmekino et eller annet sted. Og hva sa hun? Jo, det var da sjokket kom: "Det har jeg da visst lenge at du kom til å gjøre. En tv ville aldri holdt for deg!" Med andre ord blir det nok full pakke og skikkelig opplegg. Må bare forske litt på diverse prosjektører i løpet av det nærmeste halvannet året!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det kan jeg nok ikke. For meg blir 65" altfor lite. Men jeg tror nok avgjørelsen er tatt nå, særlig etter at fruen omtrent ga meg sjokk i dag. Jeg sa veldig forsiktig at jeg vurderte å bygge inn et lerret og en prosjektør i taket på hytta når vi solgte huset, fordi jeg ikke trodde jeg kunne være uten en ordentlig hjemmekino et eller annet sted. Og hva sa hun? Jo, det var da sjokket kom: "Det har jeg da visst lenge at du kom til å gjøre. En tv ville aldri holdt for deg!" Med andre ord blir det nok full pakke og skikkelig opplegg. Må bare forske litt på diverse prosjektører i løpet av det nærmeste halvannet året!
    Her har du drømmen: http://www.sony.net/Products/4k-ultra-short-throw/

:-)

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, dessverre. Den er nok helt ubrukelig. Aktiv 3D gir meg migreneanfall, som jeg nevnte på forrige side.

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Absolutt spennende og følge med på hva som skjer med projektorer i disse kommende årene ��
    Virker for meg som om gamle lampe baserte projektorer er på vei ut, det som ble annonsert nå er bare starten, hadde faktiskt ikke blitt veldig overrasket om noen annen en Sony kommer med en 4k projektor med led eller laser kilde til rundt eller under 40k om et år eller to senest.
    Denon AVR-4520 CI
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok sannsynlig, ja. Hvis jeg får noe sånt til den prisen, og jeg liker bildet, må jeg nok vurdere det meget sterkt. Som vanlig med meg er budsjettet i full glidning! Lerret til kanskje 20, prosjektør til 40 og prosjektørheis til 10. Det blir lett penger av sånt...

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja jeg ramlet selv ned dette AV kaninhølet for litt over 3 år siden og tenkte at 18000 skulle være mer enn nok til et ok lydannlegg og projektor, det budsjettet ble vel nesten brukt opp på receivern alene.

Og resten, vel kan vel si det sånn at nå er det kanskje på tide og justere innbo forsikringen igjen...
    Denon AVR-4520 CI

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var litt mer realistisk da jeg begynte. Jeg satte av 30 000 til forsterker og høyttalere (en Onkyo 939, som gikk i stykker for et par år siden og Mirage-høyttalere som ennå er i bruk, med bare et par ekstra, enklere høyttalere som surround bak), og det gikk akkurat da jeg fikk kranglet litt på prisen. Suben hadde jeg fra før, en 2x12" Zachary, som et hifiblad hadde brukt som referanse på testene sine. Rimelig brutal, på størrelse med et lite kaffebord!

Jeg hadde faktisk hjemme fem forskjellige anlegg, hvis jeg ikke husker feil. Blant annet hifi-klubbens Denon og Dali, og et oppsett med HK og Klipsch. Men jeg var skjønt enig med meg selv etter en helg med intensiv testing at Mirage låt best. Jeg har egentlig aldri angret. Bildet ble først besørget av en billigprosjektør som jeg faktisk ikke klarer å huske hva var, og så kjøpte jeg en noe bedre LCD-prosjektør i USA. Til slutt (i kinoen hjemme, iallfall - historien fortsetter på hytta!) kjøpte jeg forumsjefen Lygrens Barco 808, som noen år senere fikk nye og ubrukte, fargefiltrerte rør. Alt i alt har det nok ramlet rundt 100 høvdinger ned der, men jeg syns jeg har fått gleder igjen for det tidoble, minst!

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen tvil om det er verdt det
    Men penga får vinger og fly med, også jeg som trodde pc gaming var en dyr hobby, med kanskje 14-15 000 som utgiftspost hvert tredje år..

Synes selv det blir fryktelig skuffende og dra på kinoen i drammen.
    Så guardians der, man kunne generøst kalle det for mørkt grånivå.
    Diskanten eller kanal separasjon fantes ikke, så hele filmen hørtes nesten ut som mono lyd uten bass med en overblåst mellomtone så det var faktiskt folk i salen som satte fingre i ørene enkelte scener...

Nei det som holder meg igjen nå er egentlig rommet, men det var det og begynne og rive, sette opp nye vegger da...
    Denon AVR-4520 CI

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Lignende tråder

1. Sony: Vi kommer med OLED og passiv 3D
    By nordic45 in forum TV-apparater
    Svar: 2
    Siste melding: 03-06-2012, 19:40
  2. komfen kommer. hva innen CV skall jeg kjøpe ?
    By alloutbass! in forum Høyttalere
    Svar: 83
    Siste melding: 05-22-2011, 18:08
  3. 2009 året LED/OLED kommer for fult?
    By _LarZen_ in forum TV-apparater
    Svar: 1
    Siste melding: 12-31-2008, 18:46
  4. Kommer det snart noen TV'er med matt ramme rundt?
    By ihandela in forum TV-apparater
    Svar: 9
    Siste melding: 06-20-2008, 15:59
  5. Epson demonstrerte OLED tv idag - kommer i 2007
    By robertaas in forum TV-apparater
    Svar: 6
    Siste melding: 05-19-2004, 22:56

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg