Selge Pioneer LX6090H. Hva skal jeg kjøpe nå? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    Eller du beholder Pioneer og kjøper en Oppo BDP 103 mediaspiller eller liknende som vil gi deg det samme som et smart TV ++ og bedre bilde...
    Jeg må bare støtte denne uttalelsen. Oppo'en sitt mediasenter gir nydelig bilde, og alt bare funker, kjapt. Bedre enn på de tre smart TV'ene jeg hittil har eid. Avspilling fra harddisker lar jeg Oppoen ta seg av. Netflix derimot, lar jeg TV'en ta seg av, via wifi. Så Oppoen får kjølt seg litt nå og da.

Newcomer Noldowarrior sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mediasenterdelen har jo blitt veldig grei å håndtere med så mange forskjellige tredjeparts produkter tilgjengelig på markedet, fra "idiotsikre" og billige Apple TV (som jeg stortrives med selv), og til kompliserte "jeg liker å sette opp ALT sjøl og MÅ kunne spille av alle de ni sesongene av Manga-batman med hjemmelagde tekstfiler som jeg lastet ned i fjor på .mp4 format" - mediasenter-løsninger, så det burde ikke ha noen innvirkning på valg av TV for de fleste av oss.

Eneste jeg ser komme inn nå i disse pre-4k tider er TVer som støtter Netflix i 4k. Når jeg skal ut og handle 4k TV en gang i fremtiden må TVen støtte Neftlix i 4k og andre viktige streamingtjenester.
    PS4 * Yamaha RX-V 863 * NAD C319 (front) * JM Lab Electra 920.1 * Patos (senter) * Infinity Reference 11i (bak) * XTZ 99 W12.16 (sub) * Samsung 50" Plasma * Apple TV * iMac 27 * Logitech Harmony 555 * Wimp HiFi

På lyd- og bilde-kjøret siden 1996

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noldowarrior Vis post
    Mediasenterdelen har jo blitt veldig grei å håndtere med så mange forskjellige tredjeparts produkter tilgjengelig på markedet, fra "idiotsikre" og billige Apple TV (som jeg stortrives med selv), og til kompliserte "jeg liker å sette opp ALT sjøl og MÅ kunne spille av alle de ni sesongene av Manga-batman med hjemmelagde tekstfiler som jeg lastet ned i fjor på .mp4 format" - mediasenter-løsninger, så det burde ikke ha noen innvirkning på valg av TV for de fleste av oss.

Eneste jeg ser komme inn nå i disse pre-4k tider er TVer som støtter Netflix i 4k. Når jeg skal ut og handle 4k TV en gang i fremtiden må TVen støtte Neftlix i 4k og andre viktige streamingtjenester.
    2015-2016 er nok tiden for smartere smart-tv. Ryktes jo overkommelige oled skjermer også.
    Google TV blir nok et bra comeback, denne gangen med en helhetlig satsing.

Bare synd LG kjører web os. Men kanskje sony el Philips lager bak led 4k uhd android I 2015? (med hevc for 4k strømmetjenesten)

Newcomer Noldowarrior sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DaButcher Vis post
    2015-2016 er nok tiden for smartere smart-tv. Ryktes jo overkommelige oled skjermer også.
    Google TV blir nok et bra comeback, denne gangen med en helhetlig satsing.

Bare synd LG kjører web os. Men kanskje sony el Philips lager bak led 4k uhd android I 2015? (med hevc for 4k strømmetjenesten)
    Andriod som os på philips tver sier du? Det hadde jo vært noe.. Men ville trodd at en avtale med google ville bli uøkonomisk for en tvprodusent? Kanskje det er billigere enn å investere midler i egen os-utvikling.. Men på sikt vil jeg tro tvprodusentene ønsker å styrke egne "os" etterhvert som forbrukene ønsker smartere og smartere tver.
    PS4 * Yamaha RX-V 863 * NAD C319 (front) * JM Lab Electra 920.1 * Patos (senter) * Infinity Reference 11i (bak) * XTZ 99 W12.16 (sub) * Samsung 50" Plasma * Apple TV * iMac 27 * Logitech Harmony 555 * Wimp HiFi

På lyd- og bilde-kjøret siden 1996

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2014
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av honis Vis post
    Lurte på det samme selv. Fant 7 brukererfaringer, alle positive. Er jo en billigskjerm men.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av honis Vis post
    Lurte på det samme selv. Fant 7 brukererfaringer, alle positive. Er jo en billigskjerm men.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2014
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har testet skjermen fra LG?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Lignende tråder

1. Selge Pioneer 50", kjøpe 50" Led - hvilken?
    By Tulling in forum TV-apparater
    Svar: 10
    Siste melding: 12-07-2009, 00:07
  2. Skal selge pioneer pdp-427XA til svigerfar. Pris?
    By Kimbo in forum TV-apparater
    Svar: 5
    Siste melding: 05-24-2009, 22:41
  3. Svar: 1
    Siste melding: 08-19-2008, 18:48
  4. Skal til USA - hva lønner seg å kjøpe for å selge her hjemme?
    By audunth in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 28
    Siste melding: 01-29-2008, 10:25
  5. Skal? Skal ikke? (kjøpe Pioneer BDP-LX70 Blu-ray?)
    By Toilethunter in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 29
    Siste melding: 11-08-2007, 12:02

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •