Hjelp! Vennligst les, gjelder Pioneer Kuro! :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2014
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Hjelp! Vennligst les, gjelder Pioneer Kuro! :)

Tusen Takk for at klikket deg inn, kansje du kan nå hjelpe meg med en liten sak. Vet ikke om det kan gjøres en gang men derfor har vi dette fantastiske forumet.

Vurdere å kjøpe en pioneer Kuro til rimelig pris strøken, Pioneer Kuro 50" PDP-LX5090H
    har en Samsung 3D SMART TV, vil kjøpe en 70`eller større. Men vil ha flere tv for flere rom, og dermed hvorfor ikke en Pioneer Kuro.

Den er strøken og jeg kan rengjøre den utvendig, få den til å se ny ut. Men hva med innsiden? Her kommer mitt spørsmål.

Er det noen personer/firma som kan hjelpe med dette? Gjør det selv med pc, vil for alt i verden ikke prøve selv men tenker siden tv er noen år at en rens hadde vært på sin plass.
    Er det noe som går an? Fjerne støv og smuss ved luftrykk eller annen metode. Bor selv i Bergen og kjøper jeg tv vil jeg selvfølgelig betale for å få det gjort.

Håper noen kan hjelpe meg her?

kansje når vi først er i gang, hadde kalibreringen av tv vært prikken over ien. Da vil jeg være kjempe fornøyd.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp en liten kompressor og gjør det selv. Ingen problemer å demontere bakplaten på en Pioneer - har gjort det på min og spesielt enkelt når den står på fot .

Har aldri rengjort Pioneern, men alt jeg har fått i hus av brukt har blitt rengjort med trykkluft og vasket grundig utvendig før jeg har tatt det i bruk - vil gjerne bli kvitt andres møkk..., og det har blitt en del utstyr i tidens løp.

Min kompresssor kjøpte jeg på Jula. Den fungere ypperlig til formålet og er lett å stue bort. Jeg ga 300,- for noen år siden : http://www.jula.no/luftkompressorset...80l-min-200055
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2014
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, ser på bilder mye skruer. Men ingenting henger fast på bak panel? At jeg ikke ødelgger noe. Vil gå for en slik en ja.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er noen år siden jeg tok av bakplata på Kuro'n KRP 500M, men mener det gikk greit - masse skruer ja, hold orden på hvor de sitter. Ble gjort etter at TV'n hadde vært på service og fått nytt panel på reklamasjon. Ville sjekke at alt lå der det skulle og det gjorde det...

Ville lagt den ned på terasse eller liknende på aviser etc og med fronten ned. Demontert bakplata og gitt den en omgang med komressorluft. Ikke gå for tett på - du klarer uansett ikke å bli kvitt alt med jeg har startet med en ulldott og end opp med noe som ser ut som det kom ut av fabrikken i går, så det hjelper.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2014
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så jeg kan ligge den ned siden den er plasma?
    Takk.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp.

Det er kun pga tyngden at den ikke bør ligge under transport i bil. Går helt fint å legge den ned på flatt underlag

Lignende tråder

1. Svar: 2
    Siste melding: 09-25-2013, 21:24
  2. Vennligst hjelp! :)
    By Foondoon in forum TV-apparater
    Svar: 12
    Siste melding: 11-03-2012, 23:43
  3. Pioneer Kuro LCD - first look
    By nordic45 in forum TV-apparater
    Svar: 1
    Siste melding: 07-24-2008, 20:09
  4. Gjelder bare Denon og Pioneer ??