Lyslekkasje på Philips - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry

Sitat Opprinnelig postet av lattergal Vis post
    Da har jeg endelig fått et svar fra Philips.
    De mener at lyslekkasjen er innenfor spesifikasjonene på TV-en. Eller sånn jeg tolker mailen " gå å kjør deg"!!

Kan vel egentlig så at mailen fra dem kom på verste tidspunkt mulig å må vel egentlig så at jeg ikke gav dem den hyggeligste mailen tilbake.
    Sa ikke noe usant eller var ufin på noen måte heldigvis, men nå vet de nøyaktig hvor de har meg som fremtidig kunde..

Lar saken ligge for nå og tar den heller opp igjen når TV-en skikkelig går til helv.. Med Philips sin byggekvalitet så tar det sikkert ikke mer enn 6 mnd før den må inn å skifte hovedkort. Legger til lyslekkasje i den feilmeldingen.
    Dette er omtrent det samme jeg opplevde med min tv fra Philips. Samme problem, og samme svar... De anbefalte dynamisk bakgrunnsbelysning, men det var noe dritt. Vel gjorde den bakgrunnen kullsort, men den skyggelegger jo bildet også, og fargene ser helt kunstige ut. Til og med tekst og meny fra paraboluner ble helt grå. Jeg opplevde det som om lysintensiteten svingte så mye, at det (spissformulert) vekslet mellom svart skjerm og blendende solskinn.

Aldri, aldri, aldri mer Philips for meg!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hamram Vis post
    Dette er omtrent det samme jeg opplevde med min tv fra Philips. Samme problem, og samme svar... De anbefalte dynamisk bakgrunnsbelysning, men det var noe dritt. Vel gjorde den bakgrunnen kullsort, men den skyggelegger jo bildet også, og fargene ser helt kunstige ut. Til og med tekst og meny fra paraboluner ble helt grå. Jeg opplevde det som om lysintensiteten svingte så mye, at det (spissformulert) vekslet mellom svart skjerm og blendende solskinn.

Aldri, aldri, aldri mer Philips for meg!
    Enig med deg der :-)

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lattergal Vis post
    Da har jeg endelig fått et svar fra Philips.
    De mener at lyslekkasjen er innenfor spesifikasjonene på TV-en. Eller sånn jeg tolker mailen " gå å kjør deg"!!

Kan vel egentlig så at mailen fra dem kom på verste tidspunkt mulig å må vel egentlig så at jeg ikke gav dem den hyggeligste mailen tilbake.
    Sa ikke noe usant eller var ufin på noen måte heldigvis, men nå vet de nøyaktig hvor de har meg som fremtidig kunde..

Lar saken ligge for nå og tar den heller opp igjen når TV-en skikkelig går til helv.. Med Philips sin byggekvalitet så tar det sikkert ikke mer enn 6 mnd før den må inn å skifte hovedkort. Legger til lyslekkasje i den feilmeldingen.
    jeg har en Philips i stua, som er 7 år gammel. har fungert å fungerer enda helt feilfritt. (ikke like mye lyslekasje som du har)
    Naboen har også en Philips hengende i stua, med samme problemene som du har. (det la vi merke til i går) Siden det ikke er noe filmtv så bryr han seg ikke noe særlig om det. Er veldig få tver idag av lcd å led som IKKE er plaget med lyslekasje ettersom jeg har sett.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Lignende tråder

1. Svar: 24
    Siste melding: 08-19-2014, 20:23
  2. Svar: 0
    Siste melding: 05-03-2014, 15:51
  3. Svar: 5
    Siste melding: 01-13-2014, 19:46
  4. Svar: 0
    Siste melding: 03-30-2008, 05:48