Samsung HU8505 innkjøpt. Innstillinger? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 47 av 47
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg gikk fra 500A til Samsung 855 og så 7705. Var mner fornøyd ved hvert bytte. Men 8805 LCD'en er (i forhold til forventningene) det jeg har vært mest misfornøyd med. Og dette at Pioneer hadde godt bilde ja, men jaggu var der ting å ikke like og!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konge Vis post
    Min UE65HU8505 kjører da fint 4K fra Netflix uten at jeg har sett at det har vert noen problemer . Og ikke har jeg merket meg noen problemer med denne OneConnect boksen heller men jo den "støyer" litt på grunn av kjøleviften men jeg har ikke hatt noen problem med dette og min er plassert oppe på tvbenken til siden for senterkanalen min . Det kan hende at tvn min skrudde seg av en eneste gang på forrige firmware før den oppgraderte seg til 1130 fra 1123 (men jeg tror det var samtidig jeg holdt på å trykket på alt som var av funksjoner) men jeg har ikke merket noe etter dette . Så hele 4 sesongen av GOT i går samt nesten 1,5 time fra Netflix med kun en times pause og jeg sitter ikke fryser så da burde boksen bli varm .

Men det er ikke plasma bilde ut av en slik skjerm så å gå fra en Pioneer KRP-500M til en slik skjerm krever litt tilvenning samt en nøye kalibrering for å yte sitt beste . Skjermen har så mye på plussiden i forhold til hva plasmaen gav når det gjelder andre kvaliteter enn akkurat den siste pop`n som kuroen gav at jeg har ikke så store søvnproblemer av akkurat det .
    Jeg liker ikke plasma så det er ikke aktuelt uansett. Men hvis du kjører netflix og House of Cards i 4K? Regner med det er hardere belastning? Takler den det?

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har som sagt ikke hatt noen problemer med verken House of Cards , Breaking Bad eller de 4 demovideoene som ligger ute på Netflix . Har ikke testet Ghostbusters og TheSmurfs2 enda da
    Klipsch Reference . RF82 , RC62 , RS42 + Velodyne CHT ...
    Samsung UE65HU8505 - SEK-3500U/ZG
    Pioneer SC-LX87 , BDP-LX58 , CLD-D925
    Vu+ SOLO2 , PS3 , XBOX360 , XBOX ONE
    1000+ DVD`s , 550+ BD`s , 300+ LD`s

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2014
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle ønske Samsung hadde vært litt enklere å ha med å gjøre og heller sendt en ny oneconnect boks. Leverte igjen tvn igjen i dag, og vil heller se på den nye Philips 55pus8809 når den kommer.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cloudno Vis post
    Skulle ønske Samsung hadde vært litt enklere å ha med å gjøre og heller sendt en ny oneconnect boks. Leverte igjen tvn igjen i dag, og vil heller se på den nye Philips 55pus8809 når den kommer.
    Philips ja, lykke til. Skal aldri ha det igjen, får du problemer tar det enormt lang tid å få det løst. Gikk så lang tid at jeg skal visstnok på pengene tilbake for min 9708.

Neste tv skal være av en driftsikker sort. Vet ikke helt hva det blir da. Hatt Bang Olufsen i 5 år før denne, aldri problemer.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cloudno Vis post
    Er det butikken eller Samsung som er vanskelige?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2014
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung som var problemet. Ble ikke Philips heller gitt. Var på strømmen storsenter i dag, og der sto det en zt60 som ønska seg ny eier. Da blir det plasma igjen.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Lignende tråder

1. RGB innstillinger på Samsung 7705 ???
    By Wintermute in forum TV-apparater
    Svar: 1
    Siste melding: 01-05-2011, 19:32
  2. SAMSUNG LE46B755U1W innkjøpt.
    By nordic45 in forum TV-apparater
    Svar: 3
    Siste melding: 09-02-2009, 04:32
  3. LE46a786 er innkjøpt!
    By redfox in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 22
    Siste melding: 01-26-2009, 21:46
  4. Samsung innstillinger