Fungerer ikke T-We-boks med Pioner PDP-436FDE?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fungerer ikke T-We-boks med Pioner PDP-436FDE?

Hei!

Vi har nettopp fått splitter nye T-We-boks fra Canal Digital i hus. Når jeg kobler den til vår Pioneer PDP-436FDE fra 2005 å får jeg følgende melding:

"Det oppstod en feil med konfigurasjonen av HDCP-tilkoblingen.

Slå av dekoderen og TV-apparatet. Slå deretter på TV-en, og vent i 10 sekunder. Deretter slår du på dekoderen igjen.

Hvis du fortsatt får problemer, har sannsynligvis ikke TV-en kopibeskyttelse (HDCP)."

Er TV-en for gammel? Hva gjør jeg? Kan det løses?

Active
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå har hele vårt Canal Digital-utstyr kollapset. Når det gjaldt det HDCP-problemet, så fortalte Canal Digital meg at det er HDMI-kabelen som klikker, slik at en må koble med scart først, og deretter koble tilbake til HDMI. Dette fungerte en stund, før jeg fikk den samme feilmeldingen igjen. Deretter koblet jeg midlertidig til med scart igjen. Det som da skjedde, var at vi fikk beskjed om at det var "no signal." Ringte tilbake til Canal Digital, og de mener nå at det er noe galt med signalmottakeren i den nye T-We-boksen. Derfor får vi tilsendt en ny.

Jeg bestemte meg da for å koble opp igjen den gamle ADB-boksen. Da fikk jeg samme HDCP-feilmelding på den også. Så da måtte jeg til å koble med scart igjen. Og da jeg hadde gjort det, så fungerte plutselig ikke fjernkontrollen mer. Kun power-knappen. Har en tilsvarende fjernkontroll som jeg prøvde, og den funket heller ikke.

Jeg kan også legge til at heller ikke bredbåndet fra Canal Digital fungerer skikkelig. Etter mye feilsøking, så har vi funnet ut at routeren bare kommer på nett dersom den er koblet til modemet med en nettverkskabel fra Canal Digital. Ingen andre nettverkskabler fungerer.

Hva i alle dager er det som foregår??

Lignende tråder

1. Inter M PA-amp fungerer ikke
    By Rocke-Rolf in forum Receivere/forsterkere
    Svar: 1
    Siste melding: 02-18-2011, 18:24
  2. Lyd over HDMI fungerer ikke
    By samuel in forum Generell HTPC
    Svar: 13
    Siste melding: 12-16-2009, 15:46
  3. Sub som ikke fungerer!
    By svennev in forum Høyttalere