Beste 55" til 10 000 og beste 60" til 13 000,-? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik Vis post
    Selger anbefalte meg LG 55LA660V, som ligger til 13 995,- og er langt utenfor mitt budsjett. Etter mye frem og tilbake så gikk jeg derfra med dette tv til samme pris som Samsungen, 8995,-.

Jeg har ingen kjennskap til dette tv fra tidligere, og heller ikke lest noe om det noen steder, men de har 30 dagers returrett, og de skulle også hente tv dersom jeg ikke var fornøyd.

Så da gjenstår det å se, er dette godt nok eller eller sitter jeg igjen med ett tulle-tv når alt kommer til alt... I så fall blir det retur og jeg må starte på nytt:-)
    Det var da svært så mye rabatt selgeren ga deg. Må nesten kalles et kupp.

Laveste pris for denne på prisjakt er 11000,-

Ut fra det jeg har sett på nettet (lite info på denne modellen dog) så er det et godt kjøp, spesielt til den prisen du fikk det for. Men siden det nok er et IPS panel er nok ikke sortnivået det aller beste, noe som også nevnes i denne testen: http://www.tu.no/t2/2013/06/26/lysst...-innsynsvinkel
    Sist endret av OC-Freak; 12-08-2013 kl 14:54

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til den lave prisen var grunnet mye tull frem og tilbake når jeg skulle kjøpe og jeg kjørte på kryss og tvers av Bergen by for å finne modeller de skulle ha på lager og hadde satt av, og grunnet rot i butikkene så ble det ett par bomturer kan en si.

Problemet er vel at det perfekte tv ikke finnes, og ihvertfall ikke i min prisklasse. Skal en ha best mulig sortnivå så mister en innsynsvinkel. Vil en ha det beste fra begge deler så risikerer en innbrenning og må leve med summelyd i fra tv.

Jeg kommer til å bruke den neste uken til å se om jeg blir fornøyd med tv jeg fikk, om ikke så går det i retur. Jeg har fortsatt veldig lyst å ha Sharpen i hus og se hvordan den er, men når en kommer opp i denne størrelsen så er det ikke lengre like enkelt å bære inn tv i fjerde etasje for litt testing. Jeg vil heller ikke få større tv enn 55" inn i bilen med mindre jeg lar emballasjen ligge igjen i butikken.

Forøvrig samme test du linker til som gjorde at jeg i utgangspunktet ville ha 6475 i fra Samsung.

Newcomer TV Dinnah sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det at sortnivået i utgangspunktet ikke er det beste trenger ikke nødvendigvis å være et problem. Hvis du har en ganske lys stue så vil sortnivået uansett oppleves som bra. Jeg vil faktisk tro at IPS-panelet til LG-en passer bra i en slik situasjon, siden man får fordelene med bra innsynsvinkel og farger uten at sortnivået oppleves som utilstrekkelig.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Lignende tråder

1. Beste "soveromstv", max 5000kr, max 37".
    By petterjacobsen in forum TV-apparater
    Svar: 2
    Siste melding: 11-19-2012, 22:51
  2. Svar: 14
    Siste melding: 10-10-2011, 08:01
  3. Beste 42" LCD for "film-følelsen"?
    By Anders74 in forum TV-apparater
    Svar: 7
    Siste melding: 11-11-2009, 18:20
  4. Hjelp til å finne den "beste" lcd tv 37"-42"
    By djmss in forum TV-apparater
    Svar: 11
    Siste melding: 07-10-2008, 11:09
  5. "Oppdatering" av "beste cd fra Pink Floyd.
    By Roger in forum CD/SACD og DVD-Audio
    Svar: 4
    Siste melding: 09-17-2005, 14:10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •