Philips 55PFL6678S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 55PFL6678S

Hei!

Kjøpte i helgen en Philips 55PFL6678S. Bildet virker i mine øyne utrolig bra, og selve TVen synes jeg er pen å se på. Men jeg opplever problemer iforhold til usynkronisert lyd og bilde. Bruker høyttalerne til TVen.

Problemet er der ikke hele tiden, men kan skje til tider. Må da slå av og på f.eks xbox el tuner.

Noen som har erfart noe lignende? Er dette et generelt problem for smart-TV?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av littleb Vis post
    Hei!

Kjøpte i helgen en Philips 55PFL6678S. Bildet virker i mine øyne utrolig bra, og selve TVen synes jeg er pen å se på. Men jeg opplever problemer iforhold til usynkronisert lyd og bilde. Bruker høyttalerne til TVen.

Problemet er der ikke hele tiden, men kan skje til tider. Må da slå av og på f.eks xbox el tuner.

Noen som har erfart noe lignende? Er dette et generelt problem for smart-TV?
    Jeg er ingen ekspert, men har hørt om at slike ting kan forekomme pga. TV'en ikke klarer å "handle" signalet til riktig tid, hvis man har for mye "dill-dall" på ON. Dvs, tekniske hjelpemidler som skal gjøre bildet bedre, men egentlig gjør det stikk motsatte. Motion smoother etc, eller hva de kalles. Kanskje dette bare gjaldt før i tiden. Har du mye koblet til TV'en? Mange enheter?

EDIT: I denne testen (55 6000-serie fra Philips) har de samme problem som deg.
    http://www.lydogbilde.no/test/philips-55pfl6008s12
    Sist endret av Thomsol; 11-13-2013 kl 19:41

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kun tuner fra Altibox + Xbox 360 koblet til. Begge via hdmi. Kan kvaliteten på hdmi-kablene ha noe å si?
    Ohh....kjedelig med sånne problemer....mulig bare å bytte den i en Sony el lignende. Men den fungerer jo for det meste prikkfritt!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av littleb Vis post
    Har kun tuner fra Altibox + Xbox 360 koblet til. Begge via hdmi. Kan kvaliteten på hdmi-kablene ha noe å si?
    Ohh....kjedelig med sånne problemer....mulig bare å bytte den i en Sony el lignende. Men den fungerer jo for det meste prikkfritt!!
    Kan ikke tenke meg at kvaliteten på HDMI har noe å si... Prøv å koble fra noe? Just a thought... Slått av alt av tilleggsfunksjoner?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forsøkt å slå av tilleggsfuksjoner...men kan ikke merke noen forskjell. Lurer på om det kan være softvaren. Men skulle jo tro at de hadde rettet opp dette problemet i oppdateringene som er kommet siden testen i Lydogbilde.
    Men problemet er jo som sagt ikke hver gang. Ellers veldig fornøyd med tven. Ser at Det er flere Philips med dette problemet når jeg googler....
    Sist endret av littleb; 11-14-2013 kl 18:31

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh! Ser ut som problemet var innstillinger på xboxen...silly me! Da var tven verdt hver ei krone!

Lignende tråder

1. Philips 47PFL6907 til 7990,- hos Komplett og MPX + Cash-Back fra Philips
    By tommo21 in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 2
    Siste melding: 11-23-2012, 22:14
  2. 47" Philips pfl9703 eller Philips pfl8404?
    By Alfaholiker in forum TV-apparater
    Svar: 6
    Siste melding: 09-26-2010, 18:54
  3. Svar: 0
    Siste melding: 03-30-2008, 05:48
  4. Svar: 7
    Siste melding: 05-31-2004, 17:46
  5. Philips 36pw9308 og Philips video VR840 problemer
    By Gunnar Paulsen in forum TV-apparater
    Svar: 4
    Siste melding: 02-05-2004, 20:22

Stikkord for denne tråden