phillips pfl55 8008s vs samsung ue55 f8005 valgets kvaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 20 av 20
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

phillips pfl55 8008s vs samsung ue55 f8005 valgets kvaler

begge går for 12995 på elkjøp denne uken. er det noen bedre der ute for prisen? og hvem av de bør man velge?

takk på forhånd for hjelp og svar.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8005 har vel ligget til 17-22k tidligere. Så tviler på du får noe bedre pris på den Virker som en sykt bra pris. Ser 55"ern i 6 serien ( 6105 ) går for rundt 7k. Latterlig tv marked.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva er grunnen til dette? dette er jo priser som bruker å komme i januar februar. er det slik at det skal slippes et drøss med ultra hd tver snart? ønsker bare ikke kjøpe katta i sekken.

ser også at sonys toppmodell 55w905 går for 14995. noen som har en formening om denne i forhold til de overnevnte?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PAPERMAN Vis post
    hva er grunnen til dette? dette er jo priser som bruker å komme i januar februar. er det slik at det skal slippes et drøss med ultra hd tver snart? ønsker bare ikke kjøpe katta i sekken.

ser også at sonys toppmodell 55w905 går for 14995. noen som har en formening om denne i forhold til de overnevnte?
    Alle er vel meget meget bra, og til prisen er vel også alle egentlig løp og kjøp.

Ser ingen grunn til å gå for 4k ennå, først må hdmi 2.0 standarden på plass, og så må det skaffes filmer i samme kvalitet, og der er det vel også sterkt begrenset utvalg.

Active Mikaelft sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kampanje fordi Elkjøp har skiftet logo. Vi er 3 stykk nå som har kjøpt Philips sin pga. bildekvalitet, 3d dual gaming og ambilight!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mikaelft Vis post
    Det er kampanje fordi Elkjøp har skiftet logo. Vi er 3 stykk nå som har kjøpt Philips sin pga. bildekvalitet, 3d dual gaming og ambilight!
    er meget keen på ambilight. men mener du bildekvaliteten er vel så god som på de andre? er forsåvidt også glad i phillips byggekvalitet. har sett at den skårer jevnt over litt lavere enn de andre. hadde nok ikke vært i tvil ellers.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener bildekvaliteten er bedre.

Alle selgerne sier og at Philips som har bedre bilde.

På Samsung sin kan du veive med armene for å få utført kommandoer. Det kan du ikke med Philips sin

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mikaelft Vis post
    Mener bildekvaliteten er bedre.

Alle selgerne sier og at Philips som har bedre bilde.

På Samsung sin kan du veive med armene for å få utført kommandoer. Det kan du ikke med Philips sin
    Det syntes jeg er ganske tungvindt. Gøy 1-2 ganger, men så blir det tungt og kjedelig. MEN en ting som funker veldig bra på de er å bruke en pad som styring. Enten det er android eller Ipad.

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må da v ære et av de beste kjøpene i dag til 12.995,- på Ekjøp??

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    384
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ble en Phillips 8 serie gitt. håper det blir bra. takk for svar og hjelp.

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ue55f8005 koster nå 11999

Jeg ville personlig gått for samsungen, fordi navigering rundt på philips TVen går som sirrup. Smart funksjonene er så og si fra værende også. Jeg hadde 8008 i et par uker før jeg byttet

Newcomer Woodstock sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PAPERMAN Vis post
    ble en Phillips 8 serie gitt. håper det blir bra. takk for svar og hjelp.
    Grattis, ble det på meg også. :-) Så da ble det endelig bytte av min gamle 42"... Bror har fjorårsmodellen 8007 og den har et fantastisk bilde, så føler meg trygg på dette kjøpet. Ambilight er også meget behagelig og må-ha gadget siden jeg hadde det på min gamle.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henrikr Vis post
    Ue55f8005 koster nå 11999

Jeg ville personlig gått for samsungen, fordi navigering rundt på philips TVen går som sirrup. Smart funksjonene er så og si fra værende også. Jeg hadde 8008 i et par uker før jeg byttet
    hvor koster den det? smart funksjoner er ikke så viktig. bruker kun htpc. vil nok gjøre det en stund til. ellers så har jeg en rikomagic quadcore jeg er fornøyd med. litt flere muligheter.

Active
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    403
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    expert kundeavisa

bruker også htpc, men tenkte mest på hvor sirrup det er når man navigerer i menyene.

Også viktig for dere å huske på når dere snakker med selgere i diverse butikker.

På lanseringen av elkjøp her på forus i stavanger, når de nyåpnet butikken, hadde de 558008 philips til 9999. Da jeg kjøpte den. Og til 12999 tjener de penger på den TVen.

Sammenlignet med ue55f8005 til 12999 så er det 3000 kr i rent tap. Så hvilken ville du solgt hvis du var selger. Sier ikke at philips er dårlig, vi snakker om veldig gode TVer, men allikevel så syntes jeg totalpakka er dårligere enn på samsung sin tv

ihvertfall nå når samsungen koster 11999

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Henrikr Vis post
    expert kundeavisa

bruker også htpc, men tenkte mest på hvor sirrup det er når man navigerer i menyene.

Også viktig for dere å huske på når dere snakker med selgere i diverse butikker.

På lanseringen av elkjøp her på forus i stavanger, når de nyåpnet butikken, hadde de 558008 philips til 9999. Da jeg kjøpte den. Og til 12999 tjener de penger på den TVen.

Sammenlignet med ue55f8005 til 12999 så er det 3000 kr i rent tap. Så hvilken ville du solgt hvis du var selger. Sier ikke at philips er dårlig, vi snakker om veldig gode TVer, men allikevel så syntes jeg totalpakka er dårligere enn på samsung sin tv

ihvertfall nå når samsungen koster 11999
    ser den i avisen men der er det ingen link å handle fra. har en annen pris på nettsiden deres. ei har de den på lager heller. faen ble usikker på Philips 8008.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en 55"f8005 idag til 11 999 på expert. For meg var det et lett valg. Selgeren mente på det sterkeste at jeg burde gå for Panasonic 55"DT60. Makan til mye løgn selgeren sa til meg for å prøve å overbevise meg til å forandre mening. Er det noe jeg har lært så kan man aldri stole på selgere enten de jobber på elkjøp, expert eller lefdal. Vil anbefale på det sterkeste med samsung f8005. På den andre siden så er ambilight en kul funksjon som bør prøves, men ikke nok til at jeg ville valgt den over f8005.

Expert har ikke fler f8005 på lager nå. Hørte at de ikke får inn før i starten av oktober. Enkelte butikker har noen ennå. Vil anbefale å sjekke lagerstatus på de forskjellige butikkene på expert.no.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En 658005 til under 20K anses fortsatt som ett godt kjøp eller ? Fikk plutselig tanker om en ny og større skjerm...har i dag en Sony 55hx823 modell, som jeg jo har vært veldig fornøyd med

EDIT: Mitt første innlegg her inne på lenge, og jeg greier å poste i feil tråd :P
    Sist endret av Mala; 01-02-2014 kl 03:03

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0