Veggfeste + innstillinger p65st60

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Veggfeste + innstillinger p65st60

Må spørre ekspertisen her:

En Panasonic p65st60 er på vei. Hvilket veggfeste anbefales til denne modellen? Er det spesielle hensyn å ta mht avstand til bakvegg (lufting, varme osv)?

Kan noen henvise til en link med anbefalte bildeinnstillinger, evt tips til "innkjøringsperioden"?

En stor takk til alle som kan bidra!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan noen henvise til en link med anbefalte bildeinnstillinger, evt tips til "innkjøringsperioden"?

En stor takk til alle som kan bidra!

*Bump. Lurer på det samme som det jeg har quotet? anbefalte bildeinnstillinger osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke den store responsen her...

Jeg ga blaffen i veggfeste og kjøpte isteden ny tv-benk. Fikk skjermen på plass igår!

Har stilt kontrast og lysstyrke temmelig lavt, og passer på å zoome bort kanal-logoer. Er dette tilstrekkelige tiltak de første 150 timene?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til avforum

Ville kjørt med meget lav kontrast (20/100) de første 100 timene for så å gradvis øke denne opp mot maks 50 etter 400-500 timer. Selv kjører jeg på 35 på natt innstilling etter kalibrering.Sett tvn i ekte kino modus og sørg for at orbiter er på. Kan være lurt å kjøre Zoom slik at kanal loger går utenfor tv bildet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for innspill.

Skal følge denne oppskriften. Fantastisk skjerm forøvrig, kunne ikke vært mer fornøyd. Må jo være et svært godt kjøp til under 15k (dagstilbud)!

Eneste problemet jeg har oppdaget så langt er lydrelatert: Jeg har optisk kabel fra tv til forsterkerens integrerte dac. Alt ok ved vanlig tv-signal, men ved bruk av netflix oppstår bare en lei skrapelyd.. noen som vet hva dette kan skyldes? Opplevde også små "kneppelyder" ved avspilling fra youtube, men ikke så graverende som fra netflix.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •