Philips 47PFL5008T vs "alle andre"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips 47PFL5008T vs "alle andre"

Jeg trenger litt kjøpshjelp. Hvordan er denne tven kontra andre tv-er i samme prisklasse eller billigere. Absolutt maks 6000,- Jeg spiller ikke og ser ikke på filmer. En del fotball og formel 1.

http://www.lefdal.com/product/tv-lyd...-tv-47pfl5008t

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Størrelse minimum 47" eller helst 50"...

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen innspill?

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    f.eks i forhold til denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=777411

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan gikk det Espen84? Jeg sitter og lurer på om jeg skal kjøpe den Philips'en også. Er på tilbud hos Elkjøp nå.

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså.. jeg er ingen tv-ekspert, så pga litt lite respons i denne tråden så kjøpte jeg denne tv`n!! Hva skal jeg si, passe fornøyd. Fin tv for den som bryr seg om det. Ser ut til å ha dårlige innstillingsmuligheter mtp kalibrering, men det viktigste får man jo ordnet opp i. Bildet ble mye roligere etter man får deaktivert alt av "hjelpemidler" og en runde med DVE kalibreringsdisc. Av ting som trekker veldig ned må jeg nevne lyden. Veldig sånn snakke inn i "ei bøtte" lyd! Og den er veldig treg å navigere med i menyer og smart tv delen. Skjermen reflekterer en god del mer enn jeg hadde forventet så det må jeg trekke litt for. Min eldre LG lcd tv hadde mye mindre av dette. Jeg er litt sånn usikker på om jeg drar og leverer den tilbake. Jeg trenger litt tips om andre billige modeller å kikke på. Er generelt glad i plasma.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2013
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kalibrering

Sitat Opprinnelig postet av Espen84 Vis post
    Altså.. jeg er ingen tv-ekspert, så pga litt lite respons i denne tråden så kjøpte jeg denne tv`n!! Hva skal jeg si, passe fornøyd. Fin tv for den som bryr seg om det. Ser ut til å ha dårlige innstillingsmuligheter mtp kalibrering, men det viktigste får man jo ordnet opp i. Bildet ble mye roligere etter man får deaktivert alt av "hjelpemidler" og en runde med DVE kalibreringsdisc. Av ting som trekker veldig ned må jeg nevne lyden. Veldig sånn snakke inn i "ei bøtte" lyd! Og den er veldig treg å navigere med i menyer og smart tv delen. Skjermen reflekterer en god del mer enn jeg hadde forventet så det må jeg trekke litt for. Min eldre LG lcd tv hadde mye mindre av dette. Jeg er litt sånn usikker på om jeg drar og leverer den tilbake. Jeg trenger litt tips om andre billige modeller å kikke på. Er generelt glad i plasma.

Hei,

Jeg har kjøpte denne tv´en her om dagen. Er i utgangspunktet fornøyd, men støtter meg på de samme tilbakemeldingene som over. Kunne gjerne tenke meg å se hvordan bildet blir med en optimal kalibrering. Noen her som har lekt seg litt med dette, evt fått hjelp? En oversikt over justerte parametere hadde vært knall.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •