Veggfeste for Samsung 8 55" F8005?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Veggfeste for Samsung 8 55" F8005?

Hei!
    Skaffet meg en Samsung F8005 55", men trenger veggfeste.
    Funker dårlig med lydplanke foran tven når den står på bordet.

Tingen er at denne skal henges opp i en helt ny leilighet som vi leier, det er gips vegger og utleieren er ikke særlig keen på at det blir merker og alt i veggen, så jeg trenger vel noe universalt veggfeste som kan brukes av andre etterpå.

Noen som vet om ett godt veggfeste? Har hørt om noen som er mer praktiske enn andre med tanke på at du kan tilte tven litt frem om du skal bak og koble i HDMI kabler og diverse.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Det finnes mye bra universalfester der ute, men pass bare på at du velger en "slim" variant, ikke en av de billige monstrene som bygger 5-6cm ut fra vegg! Samsung har jo et originalt feste som består av en stålvaier og noen festeanordninger. Dette er jo utrolig lekkert, men ikke universalt...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler å kjøpe universalfester med 40x40 avstand. Samsung sine vaierfester er ikke å anbefale på F8005 grunnet at undersiden bygger ut bak. Skal du bygge tynt inn til veggen så er jo Vogens 305 å anbefale.

Newcomer stirol sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg er ute etter et veggfeste til min Samsung 55 F8005. Har tittet mye rundt blant annet på Vogels 305 men problemet er at F serien er 30 mm bred nede og 15 mm oppe. Skinnene er rette og de jeg har snakket med i butikken mener dette ikke passer eller andre "universelle veggfester".

Eneste veggfeste jeg ser som passer er Samsung WMN350M.

Dette er en populær tv som har blitt solgt en del av, er det noen her inne som kan fortelle hvilken veggfester dere bruker? Hadde vært til stor hjelp.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det følger med 2 "ringer" til tv'en din som du må feste på øvre del slik at det blir samme dypde på tv'en oppe og nede ved VESA-festene. Deretter er det bare å koble på universalfester. Jeg kjøpte et på Jula til 199kr som bygger 9mm ut ufra veggen.

Newcomer stirol sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stream Vis post
    Det følger med 2 "ringer" til tv'en din som du må feste på øvre del slik at det blir samme dypde på tv'en oppe og nede ved VESA-festene. Deretter er det bare å koble på universalfester. Jeg kjøpte et på Jula til 199kr som bygger 9mm ut ufra veggen.
    Ah, de har jeg helt glemt. Har sittet flere timer å leta etter fester som passer... DOH!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •