Veggfeste UE65F8005 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ver obs på att denne tven ikke støtter slim festet. (Med wire) støtter bare 350mw veggfeste mini

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tumle: kan du skrive ned innstillingene å sende det på mail til meg ? Robbyred@gmail.com eg har alvorlig liten peiling på slikt. Å vil se hvordan det er med ditt oppsett. Evt skriv det ned her. Forresten når man ser på en tv kanal å trykker smart hub knappen. Så ser du et lite bilde av kanalen du ser på. Men du har mange andre rubrikker. Noen som vet hvordan man får "fyllt ut" fisse med kanaler? For eg finner ikke ut av det.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robbyred Vis post
    Noen som vet hvordan man får "fyllt ut" fisse med kanaler? For eg finner ikke ut av det.
    Ufint. Skrev du dette mens du så på en film?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robbyred Vis post
    Ver obs på att denne tven ikke støtter slim festet. (Med wire) støtter bare 350mw veggfeste mini
    Det er denne jeg bruker:
    http://www.samsung.com/ca/consumer/t...ype=wall-mount

Og grunnen til at den ikke støttes er nok at vår 8500 ikke er flat bak som tidligere modeller. Men nå har altså Samsung selv lagt ved disse skivene/hylsene sammen med TV. Disse må brukes også under mange andre fester for å bygge ut.
    Og når skruene til wire festene igjen passer som de skal i disse, så er det vel ingen grunn til å ikke bruke dette festet? De lekre, lette løvbladene våre er også langt innenfor vektgrensene.
    Mitt datablad sier at det er safe opp til 50kg, og at wire tåler 200kg. Dette er solide saker virker det som. Beregnet på tyngre modeller enn våre LED..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tumle Vis post
    Det er denne jeg bruker:
    http://www.samsung.com/ca/consumer/t...ype=wall-mount

Og grunnen til at den ikke støttes er nok at vår 8500 ikke er flat bak som tidligere modeller. Men nå har altså Samsung selv lagt ved disse skivene/hylsene sammen med TV. Disse må brukes også under mange andre fester for å bygge ut.
    Og når skruene til wire festene igjen passer som de skal i disse, så er det vel ingen grunn til å ikke bruke dette festet? De lekre, lette løvbladene våre er også langt innenfor vektgrensene.
    Mitt datablad sier at det er safe opp til 50kg, og at wire tåler 200kg. Dette er solide saker virker det som. Beregnet på tyngre modeller enn våre LED..
    Jo du har rett. Eg tok en runde til i boksen min å såg disse plastskivene bygger ganske bra ut. Og ja er samme vesa og maxvekt 50 kg er langt innagot grensa. Som du sier så tåler og wire en vekt på 200kg så.

Til han som spørte så er det vesa 400x400.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tomle, kunne du en dag du har tid. Tatt bilde av innstillingene du bruker på tven ? Vil gjerne prøve ut oppsettet ditt.

Hadde blitt veldig glad da :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei @tumle

Er du helt sikker på denne linken ? Ser at det varierer med antall "x-er" i typebetegnelsene. Hvor kjøpte du ditt feste, gjerne med en link til norsk forhandler.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei , jeg fronter ikke Samsung og deres fester på noe vis -og er slett ikke sikker på antall X-er i deres typebetegnelser. Men jeg fortalte på forrige side at jeg har valgt å bruke dette selv, og at det er kjøpt hos HiFi klubben. Nærmere bestemt Marcus Thranes gate, Oslo. Du finner de nok på nett

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •