Min første TV, hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2013
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Min første TV, hjelp!

Hei

Jeg er ny her og veldig fersk når det kommer til AV utstyr. Jeg er for tiden student og budsjettet er derfor stramt. Kan dere være så snille å fortelle meg om jeg har gjort en skivebom når det kommer til å plukke ut TV + høytalere.

Har plass til 42 tommer men ikke noe større. Jeg tenker at denne TVen passer bra ettersom det er en 2013 modell og ikke alt for dyr. Har ikke behov for 3D.
    LED - PANASONIC TXL42E6Y 42"LED TV - expert

Jeg tenker også å investere i lyd i samme slengen, ettersom integrerte TV-høytalere ikke låter spesielt bra. Så litt på lydplanker før jeg oppdaget at det var pakkepris på de her:
    DENON CEOL Piccolo + DALI ZENSOR 1 nettverk stereosystem | Hi-Fi Klubben

Det kommer på 10 500,- totalt og jeg har ikke lyst til å bruke noe mer enn det. Takk for at du leste

Mvh
    Flaskepost

Intermediate dudeeven sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    1,096
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rett fra levra ville jeg gått opp litt i pris på tv-en. Prismessig Billige tv-er har dessverre som regel litt billige bilder også. Elkjøp har for tiden en kampanje hvor du får 1000Kr avslag på lydplanke når du kjøper en tv. Jeg kjøpte denne kombinasjonen.

Sony 42 3D Smart LED-TV KDL-42W807AS - Elkjøp

Sony 2.1 lydplanke HT-CT60 - Elkjøp

Bildet er meget bra og planken kom på 1500. Lyden er ikke super, men det holder i lange baner til spill og film.

Newcomer tOOmyH sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til TS kjøp det du føler for. Virker som et kjempe oppsett for den prisen.