LG 50" Plasma TV 50PN650T

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 50" Plasma TV 50PN650T

Lurer på å kjøpe et LG 50" Plasma TV 50PN650T. Noen som har noen erfaringer med dette TV? Godt kjøpe eller styr unna?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kun erfaring via kalibrering av nevnte skjerm å den var god. Til prisen er den meget god. Er følsom for refleksjoner da den ikke har noe anti refleks belegg. Har kun 2 HDMI. 1 side og 1 bak og ikke nett. Men hvis en er ute etter store bilder til lav pris er dette skjermen. Sortnivået er ikke noe mega(ca 0,2 cd/m2) men den har plasmaen sine fordeler med null clouding og super innsynsvinkel. Ville valgt denne over billig LED-LCD 10/10 ganger selv-men det er min mening. Bildene ble meget naturlige etter kalibrering.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. De har den på Mpx til 3990,- nå, så tenker jeg går for den. Har en enkel kalibreringsdvd som jeg kan kjøre på den. Litt kjipt med bare 2 HDMI, men det kan jeg leve med. Tusen takk for svar!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Har kun erfaring via kalibrering av nevnte skjerm å den var god. Til prisen er den meget god. Er følsom for refleksjoner da den ikke har noe anti refleks belegg. Har kun 2 HDMI. 1 side og 1 bak og ikke nett. Men hvis en er ute etter store bilder til lav pris er dette skjermen. Sortnivået er ikke noe mega(ca 0,2 cd/m2) men den har plasmaen sine fordeler med null clouding og super innsynsvinkel. Ville valgt denne over billig LED-LCD 10/10 ganger selv-men det er min mening. Bildene ble meget naturlige etter kalibrering.
    Har du kunnet lagt ut instillingene du brukte?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det beste rådet jeg kan gi er at du kjører bildeveiviser II som ligger under ekpsert1 bildemodusen. Slå av alt i under menyer. Juster lys,kontrast, farge og tint utfra ditt rom. Når det gjelder gråskala og fargerom så varerier denne fra tv til tv og rom til rom pga de andre innstillingene som er gjort(lys,kontrast m.m.) at det ikke er noe poeng og skrive de av. Sett på orbiter i ISM menyen.
    Lykke til.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lage liv i gammel tråd... Dersom noen har erfaring med denne, hvordan er den til spilling? Noe input-lag?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •