Sony 55w905 eller Panasonic p55vt60y?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony 55w905 eller Panasonic p55vt60y?

Heisann! 8)

Lurer bare på om det er et klart skille på disse tvene? Får Xperia Z på sony tven, men koster 2000-3000 kr mer. Lurer derfor bare på hva som er den beste tven når det kommer til bildekvalitet. Vet sonyen har fått kritikk for innsynsvinkelen, så lurer bare på hvilken tv dere anbefaler.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VT60 vinner overlegent på bildekvalitet. Dypere sort nivå "by far", mer korrekte farger, høyere kontrast og så videre. Vt60, sammen med zt60 er den beste tven på konsummarkedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruken er forresten i hovedsak tilkobling til pc for å se film og serier via nett ettersom jeg ikke ser mye på vanlige tvsendinger.

Hvordan er innbrenningsproblematikken på plasma idag? Hadde en panasonic plasma for 4-5 år siden, hadde ikke noen problemer med den heller, men kan jo bare vært heldig.

Vil også brukes en del til gaming på ps4, regner med sonyen vinner på responstid, da plasma er ikke akkuratt best på dette området?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bahafeld
    Bruken er forresten i hovedsak tilkobling til pc for å se film og serier via nett ettersom jeg ikke ser mye på vanlige tvsendinger.

Hvordan er innbrenningsproblematikken på plasma idag? Hadde en panasonic plasma for 4-5 år siden, hadde ikke noen problemer med den heller, men kan jo bare vært heldig.

Vil også brukes en del til gaming på ps4, regner med sonyen vinner på responstid, da plasma er ikke akkuratt best på dette området?
    For tidlig å si noe om årets modeller, men fram til nå har i hvert fall 3D-panelene til Panasonic vært litt utsatt mens Samsung ser ut til å ha vært litt mer resistente mot denslags. Har ikke hatt noe store problemer på VT50-en min, men av og til skal det litt for lite til for at noe setter seg igjen over tid (Enkelte kanallogoer har sittet litt godt igjen selv etter bare en halvtime på kanalen).

Hva responstid gjelder, tror jeg Sony-en er best der ja. Plasmaene i år har av en eller annen grunn ikke spesielt god responstid, selv om responsen på pixlene faktisk er langt bedre enn på LCD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •