UE55F8005 lyslekasje med mer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

UE55F8005 lyslekasje med mer

Hei.
    Har kjøpt en 55F8005 som synes å ha horisontal lyslekasje øverst og nederst i bildet langs rammen (værst nede med en ganske markert stripe på ca 1 cm i hele skjermens bredde).

I tillegg til dette, så skjer det noe helt merkelig når jeg stiller bildet i standard modus. Skjermen blir gradvis mørkere/blassere og dette gjelder også når jeg er inne i menyene når denne modusen er aktivert.. (bruker ikke dette men har testet ut litt forskjellig).

Er det andre som opplever det samme - er dette normalt, eller har jeg mottatt en mandags tv?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke akkurat uvanlig med lyslekkasje på LED skjermer generelt og da særlig samsung hvor jeg ikke har sett 1 skjerm helt uten noen gang...
    F serien synes å være bedre enn tidligere serier (C,D,E) som ikke var verdens beste på dette området.
    Det er hvor mye det er som avgjør om det er for mye hvis du skjønner Beste tipset er å sette skjermen i FILM modus og justere ned baklyset til ca 8-12 og prøve å se da.

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du kjøper kantbelyst led må du regne med det...
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som andre har sagt.. Det er sånn LED TVer er, og nettopp derfor jeg ikke kjøper de :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •