Samsung UE55F6515 - info?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung UE55F6515 - info?

Hei.

Lurer på om noen vet hvor god denne tven er? Har vært i en del butikker, hver eneste gang blir jeg stående å se på hvor bra den stikker seg ut i mengden. Litt stresset om det er samsung sin store-setup som lurer meg. Vil bli glad om noen har noe info om tven.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har denne og er godt fornøyd. Jeg hadde tidligere D-modellen av samme skjerm og jeg ser klare forbedringer på disse to årene i mellom.

Selv om jeg ikke har rukket å endre på innstillingene, er svartfargen mye svartere og den har ingen lyslekkasje. De svarte feltene over og under brede bilder er svarte.

Bildet flyter også bra, selv om Motion Plus står på Standard.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fantastisk!

Tok en stor sjanse når jeg satset på denne tv-modellen. Var nervøs over at jeg skulle bli lurt av det kule designet. Overbevist om at dette er et av de beste kjøpene jeg noengang har gjort. Bilde er like bra som F8000, ikke antydninger til lyslekasje og svart nivået er overbevisende.

Denne modellen er en skjult diamant blant 2013 tvene, og det til en veldig rimlig pris. Overrasker meg ikke om prisen på denne øker utover året.

Sitat Opprinnelig postet av venin
    Jeg har denne og er godt fornøyd. Jeg hadde tidligere D-modellen av samme skjerm og jeg ser klare forbedringer på disse to årene i mellom.

Selv om jeg ikke har rukket å endre på innstillingene, er svartfargen mye svartere og den har ingen lyslekkasje. De svarte feltene over og under brede bilder er svarte.

Bildet flyter også bra, selv om Motion Plus står på Standard.

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vital
    Tok en stor sjanse når jeg satset på denne tv-modellen. Var nervøs over at jeg skulle bli lurt av det kule designet. Overbevist om at dette er et av de beste kjøpene jeg noengang har gjort. Bilde er like bra som F8000, ikke antydninger til lyslekasje og svart nivået er overbevisende.

Denne modellen er en skjult diamant blant 2013 tvene, og det til en veldig rimlig pris. Overrasker meg ikke om prisen på denne øker utover året.
    Bildet er ikke like bra som F8005, men godt å høre at du er fornøyd :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde vært gull om dere som har kjøpt den kommer med litt fler erfaringer.
    Feks er Netflix og Spotify brukanes?
    Bestilte meg nettopp 6505 modellen på komplett.no (tilbud idag) - såvidt jeg ser er 6515 hvit mens 6505 er krom.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av r0ver2
    Bildet er ikke like bra som F8005, men godt å høre at du er fornøyd :grin:
    Det skal i utgangspunktet være som du sier, men har nå sammenlignet med naboen. Kan virkelig ikke se forskjell på HD-filmer. Smart funksjonene er bedre på F8005 og mer brukervennlig. Det følger også med kamera på F8005.

Netflix og spotify fungerer smertefritt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •