Streker på skjermen som ikke vil vekk, Hjelp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Streker på skjermen som ikke vil vekk, Hjelp

Har oppdaget på TVn min at jeg har noen form for tåkete striper som går horisontalt over tv skjermen. Det er foresten på en modell "52ld550n" LGTV det er snakk om. Har prøvd alt mulig av innstillinger, men alt av justering inne i tvn gjør absolutt ingenting.

Bruker tvn særlig mye til spilling så det er derfor jeg legger merke til det. Er på lyse scener det virkelig kommer frem.

Er det noen her som har erfaring med lignende og vet om det er noe jeg kan gjøre for å bli kvitt problemet ?

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som en feil på skjermen din som kalles stuck pixel. Du kan se om du kan løse det med en av disse metodene:

5 Ways To Fix A Stuck Pixel On Your Screen

Om ikke send skjermen tilbake om den er på garanti.

Active Viks sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg høres det ut som at du opplever noe av det samme som ble diskutert her

Og det er det som er bakdelen med så tynne store skjermer...
    Emotiva UMC-1 | Rotel RB-1072 | Rotel RMB-1066 | Dune HD TV-101 | Panasonic DMP-BDT310 | Sony MDS-JE640 | Pioneer PD-F1007 | B&W DM683 | B&W LCR600 S3 | B&W DS6 | Mirage Nanosat | SVS PB12-NSD DSP | Sanyo PLV-Z2000 | DreamScreen V2 DynaGrey AutoManual 106" | LG 47" Cinema 3D | iRule Pro | Tara Labs & Monster interconnects | Supra Classic Blue 6.0

Denon-PMA-510AE | B&W DM686 | SVS SB12-NSD DSP | Supra Classic Blue 2.5 speaker cable | Monster 250 Interlink | Asus Xonar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •