55PFL8008 - Godt kjøp (super pris?) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Be dem fikse TV-en. 21:9, den er mye råere enn den du fikk tilbud om. Skulle de tilbudt deg noe, måtte det vært en 65 tommer, men du får fortsatt ikke i nærheten av den samme bildekvaliteten.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville heller hatt den gamle 9000 serien din enn en 55" 6000 serie! Frekt av de å påstå at den er mye bedre når den virkelg ikke er det. enten burde de fikse den gamle tven din eller gi deg et bedre tilbud...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for innspill alle sammen!

Det ser ut til at dere er enige med meg i at den tven de tilbyr er dårligere enn den som er skadet. Uansett er ikke tilbudet mye å skryte av all den td de har kjørt kampanje på en høyere spesifisert tv fram til nå.

En kunne jo tenkt seg at vi ble enige om en verdsetting på cinemaen for så å stille helt fritt i valg av ny tv der jeg evt betaler et mellomlegg opp til en ny TV. Som dere påpeker; den TVen jeg leverte inn har et veldig bra bilde! Føler derfor ikke for å få hjem en midt-på-treet TV da...

Skal ta en telefon/mail til Elkjøp så får vi se. Hvis eneste tilbud er den 6000-seriesaken får de reparere den gamle tenker jeg.

Uansett, takk så lenge.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Är ingen verdivärdering som behövs. ANtingen ger de dig ett tilbud på en annan tv som du kan leva med, de reparerar din tv eller så hävs ditt köp. Det sista alternativet är det jag menar du har krav på då jag inte tror de finner panel till din tv. Häver du köpet får du i princip tillbaka summan du gav för den.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •