Dagstilbud Komplett

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dagstilbud Komplett

Hei

Er Samsung 60" 3D Plasma Smart TV PS60F5505 som er på tilbud til 7990,- på komplett verdt å kjøpe? Er litt skeptisk til Plasma fremdeles med innbrenning da vi ofte glemmer å slå av tv etter at ungen har sett på f.eks Netflix og bildet blir stående noen timer. Men trenger ny tv og den må være i denne prisklassen da kona mener at projektor i kjellern er nok stort og dyrt..

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer litt uklart fram men har du projektor fra før eller ikke?

Jeg har selv samsung plasma (6505 serien) og jeg har ikke hatt problemer selv om jeg inni mellom har brukt den til kvelds surfing og en masse spilling.

Jeg ville forsåvidt ikke glemt den stående på Netflix men det er sette den i standby (eller bare start noe og spille, kan alltids spole tilbake på Netflix)

Men jeg vil si det er noe ekstra med projektor for film og spill, man må jo ikke bruke 30k på det heller, feks en benq w1070 koster ikke mer enn 7000 og komplett har lerret til rundt tusenlappen som er overraskende ok til prisen.
    Har projektor i denne prisklassen selv på et 90" lerret og bilde gruser disse 70-80" sharp sharp TVene på elkjøp til 4 x prisen.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har projektor ja. Trenger ny tv på stua da den gamle 40" Lcden er dimensjonert for en mindre stue enn det vi har nå. Mye lys og vinduer så det blir vel en del refleksjon.. Men i den størrelsen til lav pris er vel plasma det jeg kan slippe unna med..

Active YeOlde sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sharp har 60" LED til rundt 10 lapper mener jeg. Kan sikkert ikke måles med bildet til panasonicen, men om du har mye statisk bilde osv kanskje et bedre valg?

Sharp 60 3D LED Smart-TV LC-60LE741S - Elkjøp

Skal ikke uttale meg noe om kvaliteten på bildet. Aldri sett tv'n selv, men det er vel rimeligste 60" LED tv'n du får

Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av YeOlde
    Sharp har 60" LED til rundt 10 lapper mener jeg. Kan sikkert ikke måles med bildet til panasonicen, men om du har mye statisk bilde osv kanskje et bedre valg?

Sharp 60 3D LED Smart-TV LC-60LE741S - Elkjøp

Skal ikke uttale meg noe om kvaliteten på bildet. Aldri sett tv'n selv, men det er vel rimeligste 60" LED tv'n du får
    Bilde er helt ok, men selve tven er ikke så fin å se på synes nå jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok..

Kanskje jeg skal gå ned 5" og prøve denne? LG 55" 3D LED TV 55LM615T. Den har de på Elkjøp til 6495... Den er kanskje mer hennsiktmessig til vårt bruk.. Det er kjelleren som blir brukt til film og spill når vi skal kose oss mens tven oppe blir brukt til dagligdagse sysler..

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KPW
    Ok..

Kanskje jeg skal gå ned 5" og prøve denne? LG 55" 3D LED TV 55LM615T. Den har de på Elkjøp til 6495... Den er kanskje mer hennsiktmessig til vårt bruk.. Det er kjelleren som blir brukt til film og spill når vi skal kose oss mens tven oppe blir brukt til dagligdagse sysler..
    Høres ut som en plan, sjøl er jo meget glad i elkjøp og spessielt deres 30 dagers retur retter, hehe

Men som du sier med bruks mønsteret du tenker deg så høres nok helt kurant ut, og relativt mye for penga, som du sier du har stor skjerm i kjellern

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger meg på her da jeg ser dagstilbud også gjelder UE65F6475. Noen som har sett denne opp mot UE65F8005? Må derfor ta valget idag.

Komplett.no - Samsung 65" 3D LED Smart TV UE65F6475

Har plasma fra før, men etter flytting ser jeg at LED kommer mer til sin rett i min stue, som alltid er belyst.

Er 6-serien LED fra Samsung god TV? Vil tro de 22 tusen sparte i forhold til 8-serien kan brukes på bedre TV enn 8-sieren om få år.

Brukes til film, fotball og gaming.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Krestiball
    Slenger meg på her da jeg ser dagstilbud også gjelder UE65F6475. Noen som har sett denne opp mot UE65F8005? Må derfor ta valget idag.

Komplett.no - Samsung 65" 3D LED Smart TV UE65F6475

Har plasma fra før, men etter flytting ser jeg at LED kommer mer til sin rett i min stue, som alltid er belyst.

Er 6-serien LED fra Samsung god TV? Vil tro de 22 tusen sparte i forhold til 8-serien kan brukes på bedre TV enn 8-sieren om få år.

Brukes til film, fotball og gaming.
    Dette er en god tv, og jeg har ikke lest mye negativt om denne!

Smell på!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var Samsung UE65F6475 bestilt til 16 lapper. Kjedelig å vente på levering :/

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •