LED TV mellom 10k-15k

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LED TV mellom 10k-15k

Hei,

Noen har tips til om jeg bør velge LG eller Samsung? Eller en god grunn til noe annet. For meg er Smart TV funksjonen også viktig.
    Vurderer en av disse:
    LG 55" 3D LED Smart TV 55LA690V
    Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55F6475
    Samsung 55" 3D LED Smart TV UE55F6515

Eller bør jeg velge noe helt annet?

Stian

Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony 55 3D Smart LED-TV KDL-55W905A - Elkjøp

Hadde kjørt denne uten å nøle.

Koster 20000, men du får med en mobil du kan selge for 4000, så da koster den 16000.

Men dette er etter min og de fleste eksperters mening markedets BESTE 55 tommer og her kan du ikke trå feil!

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viktig ting å se på, er Hz. Det forteller deg hva TV'en er god for med bilder pr. sek. Som ved spilling ellr 3D, er det viktig at TVn kan gi deg den farten i bildene enten filmen, ellr spillet trenger, og da trenger man høy Hz på bilde.
    Og jeg vet at Panasonic leverer sakende sine der, Panasonic er noe jeg kommer til å velge når jeg skal handle meg ny tv, selvom jeg har vært trofast til Samsung. Panasonic sin Viera er et flott og enkelt smartTV system

God tv mellom 10-50k Komplett.no - Panasonic 47" 3D LED SmartTV TX-L47DT60Y men desverre 47"
    For større TV, må du opp i 19k for 55", Komplett.no - Panasonic 55" 3D LED SmartTV TX-L55DT60Y.

Vil bare si at en kompis handlet nettopp denne 55", etter han og jeg har studert mange tver, kan ikke si mere enn at det er en fantastisk tv, med et flott bilde!

- Kim Andre
    Klipsch RF-7 II, Klipsch RC-64 II, Klipsch RS-62 II | XTZ Cinema 3x12" | Onkyo PR-SC5509 | Emotiva XPR-2 | Emotiva XPA-3 | Panasonic DMP-BDT330 | Samsung UE55F8005 | DarbeeVision | PS3 & PS4 | Chromecast v2 | Harmony Touch | Nettside

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •