Panasonic ZT60 tråden! - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8
Viser resultater 141 til 151 av 151
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt Vis post
    Har ikke noe gjenskinn på min ZT60 og bruker den mye på dagtid. Filmen i front er veldig følsom for høyde på innsyn har jeg merket. Men min film er helt glatt. ZT for like lett innbrenning som VT gitt. Min har fått den fine TV2 logen etter OL selv om jeg har kjørt kontrast på 37... på Promodus med medium panel styrke ferdig kalibrert. Så være obs. Tvn er ellers den desidert beste plasmaskjerm både på lyst og mørkt rom jeg har hatt ihvertfall.

Hvis lyset som reflekteres i skjermen er ganske sterkt, så syns det veldig godt. Men hvis lyset er svakt så er det ikke like lett å se.
    I refleksjonen av lyspæren i taklampen, syns det veldig godt, men da jeg snudde laptop-skjermen mot TVen da var det vanskeligere å se, men fortsatt synlig. Jeg lyste også på skjermen med kraftig lommelykt, og da syns det også godt.
    Jeg lurer på om det er normalt. Om det er antirefleksfilmen jeg ser...
    Jeg hadde satt pris på om flere av dere som har denne TVen kan sjekke dette. Hvis det er fabrikk feil på min TV så må jeg prøve å få byttet den så fort som mulig, da det snart er tomt for ZT60 i butikken(e)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump...

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,731
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Klipsch80 Vis post
    Hvis lyset som reflekteres i skjermen er ganske sterkt, så syns det veldig godt. Men hvis lyset er svakt så er det ikke like lett å se.
    I refleksjonen av lyspæren i taklampen, syns det veldig godt, men da jeg snudde laptop-skjermen mot TVen da var det vanskeligere å se, men fortsatt synlig. Jeg lyste også på skjermen med kraftig lommelykt, og da syns det også godt.
    Jeg lurer på om det er normalt. Om det er antirefleksfilmen jeg ser...
    Jeg hadde satt pris på om flere av dere som har denne TVen kan sjekke dette. Hvis det er fabrikk feil på min TV så må jeg prøve å få byttet den så fort som mulig, da det snart er tomt for ZT60 i butikken(e)
    Det er ikke sånn det skal være, jeg hadde reklamert!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21 Vis post
    Det er ikke sånn det skal være, jeg hadde reklamert!
    Er du helt sikker på at det ikke skal være sånn? Har du prøvd å lyse på skjermen din?
    Sånn som det ser ut så ligner det på sånn beskytelsesfilm en har på skjermen på smart telefoner, ser rugglete ut når kraftig lys, som taklys reflekteres. Men når en slår på lyset i displayet, så ser det helt fint ut, bortset fra der taklys eller lignende blir reflektert, der ser en den rugglete filmen.

Beklager dårlig formulering

Filmen på TVen min er jevnt rugglete over hele skjermen...

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,731
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du helt sikker på at det ikke skal være sånn? Har du prøvd å lyse på skjermen din?
    Sånn som det ser ut så ligner det på sånn beskytelsesfilm en har på skjermen på smart telefoner, ser rugglete ut når kraftig lys, som taklys reflekteres. Men når en slår på lyset i displayet, så ser det helt fint ut, bortset fra der taklys eller lignende blir reflektert, der ser en den rugglete filmen.

Beklager dårlig formulering

Filmen på TVen min er jevnt rugglete over hele skjermen...
    Jeg er helt sikker på at det ikke skal være sånn!

Nå har ikke jeg Z60, men jeg har VT30 og den er helt jevn og glatt uansett om jeg lyser på den med taklys eller lommelykt.

Og hvis du ikke er villig til å høre på meg så hadde jeg uansett hørt med Panasonic og fått de til å se på TV´en din, kan du poste et bilde her?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er helt sikker på at det ikke skal være sånn!

Nå har ikke jeg Z60, men jeg har VT30 og den er helt jevn og glatt uansett om jeg lyser på den med taklys eller lommelykt.

Og hvis du ikke er villig til å høre på meg så hadde jeg uansett hørt med Panasonic og fått de til å se på TV´en din, kan du poste et bilde her?
    OK. Jeg trodde du hadde ZT60.
    Jeg hadde VT50 før, helt fin den. Det er ikke antirefleksfilm på andre enn ZT60.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle ST/GT/VT-modellene til Panasonic + ZT har antirefleksbelegg, det er bare forskjellige typer. Det er derfor disse skjermene ikke skal vaskes, fordi det kan få belegget til å flasse av.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,731
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK. Jeg trodde du hadde ZT60.
    Jeg hadde VT50 før, helt fin den. Det er ikke antirefleksfilm på andre enn ZT60.
    VT30 har antirefleksbelegg!

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,731
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc Vis post
    Alle ST/GT/VT-modellene til Panasonic + ZT har antirefleksbelegg, det er bare forskjellige typer. Det er derfor disse skjermene ikke skal vaskes, fordi det kan få belegget til å flasse av.
    Aldri skal vaskes er vel helt feil, det er måten de vaskes på som er viktig!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc Vis post
    OK...det hadde jeg ikke fått med meg.

Men det jeg lurer på, er om antirefleksbelegget på ZT60 ser "rugglete" ut (ser mer ut som rennende blank maling) der tak/vegg lys eller lignende reflekteres på skjermen, eller ikke.
    Jeg har 14 dagers returett, som går ut på Mandag, så det haster litt nå med svar. Så jeg håper at flere som har denne TVen kan sjekk det, og gi en tilbakemelding.
    For hvis det er en produksjonsfeil på min TV, så vil jeg bytte den. Selv om det ikke plager meg så mye, da jeg ser tv og film i dempet belysning, alt av vinduer er trekt for med tykke gardiner, og lys slukket.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri skal vaskes er vel helt feil, det er måten de vaskes på som er viktig!
    Du skal kun bruke en tørr mikrofiberklut, i verste fall en med litt fukt.

Side 8 av 8 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •