Jeg kan først melde om at jeg er helt ny her inne, så ikke heng meg hvis dette innlegget kommer i helt gæren kategori..

1: jeg har begynt å kikke etter ny tv, og skjønner at smart tv er greia nå.
2: jeg har et Bose Lifestyle t20 som, sikkert i likhet med mange av dere andres "kjerne" i stueanlegget, har en (eller to) hdmi ut til en skjerm.
3: det jeg trenger er da strengt tatt bare en skjerm på rundt 55", men det ser ikke ut på nettet som at dette er så vanlig. Skal man ha noe i stuen, kjøper man visst TV uansett, med opptil flere tunere og det hele.

Spørsmålet: hva gjør dere som er proffe her inne, hvis dere skal ha en ny TV/monitor? Jeg går jo ut ifra at det er flere som kjører Get HD PVR (som meg) i tillegg til ps3 osv. Vi trenger jo bare en skjerm, men så er det jo veldig kjekt med smart-tv funksjonene. I bunn og grunn er det vel ikke noe poeng i å kjøpe ekstra tunere, "fantastiske høyttalere", og alt det andre tv-produsentene reklamerer med for å kunne skru opp prisen sin litt? Vi har jo dette allerede andre steder i stueanlegget vårt..

Det ideelle svaret for meg, ville vært: "Hei Stian, se etter "disse" spesifikasjonene når du skal kjøpe tv. Også kobler du det "sånn og slik", så blir det mest optimalt. Det er i hvert fall sånn det er mest vanlig å gjøre det."

Takk