55" LCD: Samsung, Sony eller LG?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

55" LCD: Samsung, Sony eller LG?

Hei.

Det virker som de fleste på forumet holder en knapp (eller flere) på plasmaskjerm. Siden jeg har mye lys og reflekser i stua, ser en del TV i dagslys og ikke kan fordra viftesus lander jeg nok på LCD/LED. Jeg vurderer modellene:

Sony KDL-55W905A
    Samsung UE55F8005
    LG 55LA860W

Jeg landet først på LG, dessverre har den blank overflate kunne jeg lese. Sony ser ut til å være på banen igjen, denne har dårlig innsynsvinkel sier de som har omtalt/testet modellen. Samsung får gode omtaler, men den skal "alle ha". Om jeg kunne velge ville jeg hatt en Philips type 9707 i 55 med Moth-filter og Smart-TV-funksjoner a la LG/Samsung.

Hva sier folket?

EL

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EmilL
    Hei.

Det virker som de fleste på forumet holder en knapp (eller flere) på plasmaskjerm. Siden jeg har mye lys og reflekser i stua, ser en del TV i dagslys og ikke kan fordra viftesus lander jeg nok på LCD/LED. Jeg vurderer modellene:

Sony KDL-55W905A
    Samsung UE55F8005
    LG 55LA860W

Jeg landet først på LG, dessverre har den blank overflate kunne jeg lese. Sony ser ut til å være på banen igjen, denne har dårlig innsynsvinkel sier de som har omtalt/testet modellen. Samsung får gode omtaler, men den skal "alle ha". Om jeg kunne velge ville jeg hatt en Philips type 9707 i 55 med Moth-filter og Smart-TV-funksjoner a la LG/Samsung.

Hva sier folket?

EL

Hva med 60" versjonen av Philips 9707 eller 46" ? De er de beste LCD skjermene. Resten av skjermene har jeg ikke erfaring med.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Hva med 60" versjonen av Philips 9707 eller 46" ? De er de beste LCD skjermene. Resten av skjermene har jeg ikke erfaring med.
    Tenkt på det. 46 for liten, 60 for stor (plass mellom høyttalere) og har ikke Moth-filter. 9707 er ikke særlig bra Smart-TV, vil blant annet ha dual tuner PVR og Skype-kamera.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •