vt50 eller st60?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

vt50 eller st60?

Har forsøkt å google litt rundt om dette uten å bli veldig mye klokere. Nå som 60-serien til Panasonic er på vei ut ser jeg at prisene på forårsmodellene faller.
    Man kan blant annet få en p55vt50 til samme pris som en p55st60

Hva villet Panasonicfolket valgt? Jeg sitter fortsatt på en px70, og tiden for oppgradering er absolutt på overtid..

TVen skal btw brukes til 50% film, 30% fotball, 10% generell tv-titting og 10% PS3

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg satte opp en sammenligning av spesifikasjonene fra panasonic:
    Compare Product

Utenom disse er "smart"-egenskapene i -60 oppgradert med mer anvendelige menyer, integrert Netflix etc., som ihvertfall har fått gode skussmål i tester. Om bildekvalitet er viktigst ville jeg valgt VT50 på grunn av flere "shades of gradation" og THX-modus.

EDIT: Selv har jeg tenkt å vente til VT60 faller i pris, dvs. 4-6 mnd.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Igår gikk jeg til en Expert butikk, og viste han (selger) som jobber i Expert, at TX-P42ST60Y koster 7873 på nette, mens hos dere koster 8 999,-, er det mulig å få det på samme net pris, han skjekte på PC-en, heldigvis svaret vært en JA, jeg kjøpt med en gang med 9 måneder delebetaling selvfølgelig (rentefri), i går koblet TV-en til Dreambox bilder er strålende glimende bevegelse, sjekket Viasat Motor det var helt perfekt bilde, bilder bevegelser seg som en kule på Formule 1 og Fotball.

veldig fornøyd med TV'n, nå venter jeg til Break in blir ferdig har 4 dager igjen.

Gå til en expert butikk kopi priser på tx-p55st60y og vise til selger, sikker han kommer til å selge TV`n på samme nett pris.

Veldig bra TV ST60 mye bedre enn ST50 fint bilde bra bevegelse.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro at VT50 har bedre bildekvalitet siden den har THX modus og ISF controls, noe ST serien mangler. Sortnivå er mer eller mindre målt likt. Så vidt jeg vet bruier ST60 samme panel nå VT50 så refleksjoner og sort i lyserom burde også være likt. Ellers får du også 3D briller med på kjøpet og sikkert andre dingser.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meh, jeg ville ikke kjøpt 2012-panasonic fremfor 2013. Det er lov å håpe på at de har fikset noen av de nyintroduserte svakhetene fra 2012-serien. 2012-en klarer seg bra, men det er veldig mange (selvsagt inkl. meg) som har fått uniformitetsproblemer etterhvert som tida har gått. Jeg har markante lyse områder på sidene (minner litt om clouding på LCD), og en helning mot magenta i senter nå. Sistnevnte er kun synlig på spesielle gråtoner, førstnevnte mest synlig i Cinema eller Professional mode på mørke bilder / sort skjerm.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •