Ny tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Ny tv

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny tv

jeg bor i thailand, jeg skal kjøpe meg ny Led tv med 3D

Hva skal jeg se etter, strøm netflex andre ting godt ha

håper på seriøse svar

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kommer jo veldig ann på hva du skal bruke den til og om den skal stå i et mørkt eller lyst rom. men full hd, 100hz++ er jo minimums krav mener da jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lasse_johansen_88
    kommer jo veldig ann på hva du skal bruke den til og om den skal stå i et mørkt eller lyst rom. men full hd, 100hz++ er jo minimums krav mener da jeg
    det blir til film, blir til 50=50 lyst, mørkt rom det var noen sa at måtte passe på at den virket når jeg skulle bruke antenne ingangen, hvis den 4K kommer med 3D sammen så har det vært et+ for meg

plasma vil ikke ha

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    først of fremst 4 k tvr koster VELDIG mye mer enn en vanelig hull hd tv, pluss at du skal ha en ganske stor tv får å ha utbytte av det. pluss at ville nok droppet første generasjons 4k tvr med tanke på alle barne sykdommer... men når det gjelder valg av ledd tv er det greit å vite om det er mye lys som vill skinne på tvn å sånne ting, vis dette er tilfelle ville jeg godt får en med en matt panel(skjærm) så det ikke blir så mye lys refliksjon. feks philips har mye fint der, f.eks 9 serien deres.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    først of fremst 4 k tvr koster VELDIG mye mer enn en vanelig hull hd tv, pluss at du skal ha en ganske stor tv får å ha utbytte av det. pluss at ville nok droppet første generasjons 4k tvr med tanke på alle barne sykdommer... men når det gjelder valg av ledd tv er det greit å vite om det er mye lys som vill skinne på tvn å sånne ting, vis dette er tilfelle ville jeg godt får en med en matt panel(skjærm) så det ikke blir så mye lys refliksjon. feks philips har mye fint der, f.eks 9 serien deres.
    den skal ikke så mot sola. det blir rom lys som er normalt:wink: 3D er fin ting å ha, ser mest på film, det blir blu ray å vanlig dvd filmer. litt sport

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du satt deg noe max grense ang pris? nye panasonic et60 er en bra tv og koster ikke all værden.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du satt deg noe max grense ang pris? nye panasonic et60 er en bra tv og koster ikke all værden.
    15000 til 20000 kr men jeg skal ikke kjøpe i norge, skal kjøpe i thailand, da er det greit å vite åssen merke jeg skal kjøpe8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •