TV som kun Elkjøp/Lefal har?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV som kun Elkjøp/Lefal har?

Hei,
    Er som så mange andre her inne på jakt etter ny TV. Helst 55"+.
    Kom over Samsung UE55F6755 på Elkjøp sine sider. Har søkt litt rundt på nett - og det er kun Lefdal og Elkjøp (som jo tross alt er samme selskap) som fører denne.
    Samsung 55 3D Smart LED-TV UE55F6755 - Elkjøp
    Dette skal være ein 2013 modell, men kan heller ikkje finne noko særleg info på Samsung sine sider på denne.

Vil jo tru at det burde vera ein del erfaringar rundt denne skjermen + at andre forhandlerar fører denne? Er det eg som er dårlig på å leite? Har Elkjøp/Lefal eige nummerering på nokre av TV'ane dei sel?

Beklagar nybegynnar spørsmål - men vert ikkje heilt klok på dette.

(Som vanleg vert alle andre gode forslag på gode kjøp i prisklasse 8-15k, 55", fint design og god bildekvalitet mottatt med takk)

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elkjøp/Lefdal har ofte egne nummere, samme som expert har (gjelder spesielt 6-serien, som du referere til).

Er nok ikke så mye erfaringer ennå, siden F-serien er bare noen uker gammel, dukker nok opp mer framover

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er masse av dette i Elkjøpsystemet. Tror de bevisst gjør det for at man ikke skal kunne sammenligne produkter. Det er gjerne samme tv som i andre butikker, men med noen forskjeller som Elkjøp presser frem. Færre inn- og utganger er en gjenganger.

Intermediate eddie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    3,690
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk for 4 år siden 8000.- i avslag på en panasonic tv hos elkjøp etter massiv krangling. De hadde en litt annen betegnelse på tv i forhold til panasonic norge men etter at panasonic bekreftet at det var samme tv så måtte de gi seg til slutt da hadde de prisgaranti og trikset derfor med modelnr...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte denne. Står 6755 bakpå, fra samsung. I bruksanvisningen står det også 6755. Er veldig fornøyd. Sansing har bare begynt å legge ut sine nye f-modeller på nett kan jo være nasjonal modellbetegnelse. Ser på den tyske samsungsiden at de har 6770, 6750 og andre modeller som ikke ligger på den internasjonale siden.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung-modeller som slutter på 5 er vel nordiske varianter, i hvert fall, mens 0 tror jeg er generell europeisk. D8005-en jeg hadde sto det faktisk D8000 i firmwaren på. Det eneste jeg tror skiller dem i hvert fall D8000 fra D8005 er DVB-oppsettet (som igjen kun settes i service-menyen)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kikker litt på denne elv, men lurer på en ting: Er skjermen matt eller blank? Tenker mest på refleksjoner....?

Takk for svar på forhånd!

L-E

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •