Samsung UE60ES6305 dagstilbud, bra tv?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung UE60ES6305 dagstilbud, bra tv?

Hei, har kommet til ett punkt der jeg er lei av, og måtte skru på projektor hver gang jeg skal se noe over oppsettet.

Tv er derfor fristende nå! Ønsker minimum 60". Ser elkjøp har dagstilbud på nevnte: Samsung 60 3D LED Smart-TV UE60ES6305 - Elkjøp. 13 000,-, ordinær pris ca. 18 000,-.

Er denne god nok for en middels krevende film, og serie-entusiast, som er vandt med pj med hardt kjørt pære, og dårlig lyskontroll? ;-)

Eller lønner det seg å vente, og se om det dukker opp noe bedre til samme pris i nærmeste framtid? Max grense på budsjett pr. nå er 15 000,-. Helst under! Ønsker selfølgelig best mulig bilde for prisen. Eneste jeg irriterer meg lett over er "buzzing", og lyslekkasjer.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen?!?!
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du irriterer deg over lyslekkasjer er ikke dette veien å gå.

Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slc
    Hvis du irriterer deg over lyslekkasjer er ikke dette veien å gå.
    Ok, takk for respons. Sto over denne omgangen. Angrer litt nå som den koster 18 000,- igjen. Menmen. Tips til andre tv'er som kan være aktuelle for meg med bra størrelse, og fornuftig pris?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2013-modellene er på full vei ut i butikkene, så det er egentlig bare å følge med på reviews etterhvert som de dukker opp. For plasma er det allerede ganske klart at det er Panasonics ST60 og Samsungs F8505 som gjelder om man er ute etter "most bang for the buck".

F8505-en skal etter sigende også tåle de samme lysforholdene som LED-modellene, da den skal være veldig lyssterk til plasma å være. Plasma er også billigere pr. tomme i forhold til LED-modellene, og som nevnt flere ganger er bildekvaliteten stort sett bedre jevnt over.

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tven er ikke kjempe imponerende akkurat... plasma skjermer som panasonic sin ST60, GT60 og VT60 derimot har suveren bilde kvalitet som er så bra at selv kritikere ikke klarer å finne feil, selv om de leter grundig etter noen.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Tven er ikke kjempe imponerende akkurat... plasma skjermer som panasonic sin ST60, GT60 og VT60 derimot har suveren bilde kvalitet som er så bra at selv kritikere ikke klarer å finne feil, selv om de leter grundig etter noen.
    [citation needed]

(jeg vet at det allerede har vært påpekt ting av eiere, så påstanden er rett og slett ikke korrekt)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •