Ny TV til stua - UE55ES6535?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny TV til stua - UE55ES6535?

Er på jakt etter ny tv til Stua. Har bestemt meg for LED og er mest begeistra for Samsung. TV´n blir mest brukt til vanlig TV titting, men også endel filmer og litt spilling. Sitter cirka 4 meter fra TV´n, så minimum 55".

Hadde egentlig bestemt meg for 55" 8-serien til samsung, men etter å ha sett litt rundt lurer jeg på om denne er verdt pengene? Og begynner å vurdere å kjøpe UE55ES6535. Er det noen som har erfaringer med denne, og er den "bra nok" ?

Er klar over clouding problemet til samsung generelt, Smart TV og 3D er ikke viktige funksjoner for meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildemessig kommer du nok mye lenger med enten Sony eller Philips. Hvis 6-serien fra i fjor følger i 2011-modellenes fotspor blir bildet på denne veldig lett "maleriaktig" og kan minne litt om hvordan grafikken blir seende ut hvis du bytter til 256 farger i Windows. Spesielt gjelder dette hvis man ikke sitter veldig rett foran. 8-serien skal jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke har inngående kjennskap til den.

Newcomer Indeed sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var i samme situasjon som deg i sommer, lurte veldig på om jeg skulle gå for den 8 serien selv. Jeg leste litt på interwebsen og sjekka priser osv. Det hele endte med at jeg kjøpte serien under. 7serien altså. Specsa er helt like når det kommer til bildekvalitet,hz,ms og alt det. Pluss at den var vesentlig billigere. Angrer ikke et sekund! Bilde er helt sjef og 3d'n funker konge! Mye bedre en kino 3D btw om den fortsatt er ute til salgs veit jeg ikke, men om den er så er det hvertfall penger og spare kontra 8 serien hvertfall:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •