Hvorfor har alle LG LED tv´er synlige horisontale linjer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvorfor har alle LG LED tv´er synlige horisontale linjer?

Har bitt meg merke i dette i diverse butikker som har utstilt LG TVer ved siden av andre tv´er. Dette er ikke tilfelle på noen andre skjermer enn LG, så vidt jeg kan se. Lurte bare på hva som er årsaken til at det blir sånn. Synes folk at det er helt greit? Det ser jo ikke bra ut, og er synlig på flere meters avstand.

Newcomer TV Dinnah sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Monitor
    Har bitt meg merke i dette i diverse butikker som har utstilt LG TVer ved siden av andre tv´er. Dette er ikke tilfelle på noen andre skjermer enn LG, så vidt jeg kan se. Lurte bare på hva som er årsaken til at det blir sånn. Synes folk at det er helt greit? Det ser jo ikke bra ut, og er synlig på flere meters avstand.
    Spørs om det er noe kunstig skarpet eller noe slikt. Produsentene bruker veldig mange rare måter å manipulere bildet for at de skal overgå hverandre i butikken, men slikt skrur man jo uansett av hjemme.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lekte endel med LGs 55" toppmodel på Elkjøp, for å prøve å få et mest mulig naturlig bilde, men disse strekene er der uansett hva man stiller på. Jeg tror dette må være en "egenskap" med skjermene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •