Panasonic vs Samsung Plasma 2013

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic vs Samsung Plasma 2013

Heisan: Har så smått begynt å se på ny flatskjerm. Men er litt usikker. Ser at Samsungs toppmodell(PS51F8505)er lagt ut på Komplett med levering i begynnelsen av neste måned. Ubekreftet antall,selvfølgelig:wink: .
    Regner med at Panasonics VT60 og bør være rett rundt hjørnet. Er i denne prisklassen jeg har tenkt å handle(+-20000) Samsungs modell er annonsert til 19990,men har ikke hørt noen pris på Panasonic? Er det noen som vet om VT60 kommer i 50"? Da dette er den aktuelle størrelsen for meg:wink: ? Er Samsungs modell egentlig en mer direkte konkurrent til ZT60 enn VT60? Regner med ZT60 vil koste en del mer enn Samsungen? Syns det er vrient siden det står lite på nett,og begge modellene ser ut til å være meget bra. Liker designet til Panasonic,men har på følelsen at Samsung har kommet opp med en verdig konkurrent i år når det gjelder bildekvalitet. Og så var det problemene Panasonic hadde med innbrenning på sine 2012 modeller:neutral: . Setter stor pris på innspill:wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    VT60 kommer i 50" og 65" i hvert fall, usikker på om den også vil komme i 55" i år som i fjor.

ZT60 vil kun komme i 60", og det er vel ikke urimelig å anta at prisen vil være rundt 35000 ved lansering. Jeg er også veldig spent på F8500 kontra VT60 i år, og ut fra hva folk som så disse på messene i år er det ikke usannsynlig at F8500 kan matche eller overgå VT60, men jeg vil nok ikke tro at den er en direkte konkurrent til ZT60. Jeg har heller ikke tro på veldig stor forskjell mellom VT50 og VT60, så hvis du kan finne en 50" VT50 fremdeles vil du nok få en bedre deal enn om du kjøper en ny VT60 når den kommer. Noe forskjell vil det nok være, men VT50 er allerede så god at det ikke er så mye å sette fingeren på.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •