Kan dere anbefale denne tv, type Samsung 42" Plasma PPM

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kan dere anbefale denne tv, type Samsung 42" Plasma PPM

Er det noen her på forumet som kan gi meg anbefalninger eller motanbefalinger for denne plasmtv
    Tv'n er av typen Samsung 42" Plasma PPM-42S3QX og skal brukes til alt. D.v.s som vanlig tv

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert en Grei Plasma til prisen,men jeg ville ikke kjøpt den. Den mangler tuner og har lavt kontrast og lysstryke, noe som går utover bildekvalitet og levetid :wink: Du bør se bildet på Plasmaen mot andre plasma f.eks Panasonic TH37PA30 før du kjøper den 8) Panelet er nok ikke årets modell men et noe eldre ca 1-2 år.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du ikke har et strengt budsjett, så ville jeg gått opp et steg på oppløsning, personlig synes jeg NTSC oppløsning blir for dårlig på så stor skjerm som 42". Og man kan jo lure på hvor godt kjøp denne skjermen er dersom du skal bruke den til TV og den mangler tuner!

Ta en titt på QPV 42 HD, den har tuner (faktisk to!), DVI inngang og 1024x768 oppløsning. Den har også bedre kontrast enn Samsung skjermen. Det er skrevet en masse om denne på forumet, du finner sikkert en masse info. Utseende på disse skjermene er jo også ganske likt!

En ulempe med høyere oppløsning er at den vil avsløre dårlige signaler, støy vil synes meget godt! Noe støy greier øye og hjerne å fortrenge, men hvis du sitter nærme nok vil du nok begynne å irritere deg fryktelig rimelig raskt.

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for innlegg. Det ble ikke denne tv. Men jeg leter videre. Kanskje jeg bare skal konsentrere meg om prosjektor. Får se.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •