Hvilken tv passer meg best?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken tv passer meg best?

Er på jakt etter en ny tv til stua, og håper dere kan hjelpe meg å velge.
    Har siklet litt på Panasonic st50, men er blitt litt usikker i det siste av å lest folk som har klaget over denne tv'n.
    Er også litt usikker om plasma er noe for meg, da jeg har 3 STOOOORE vinduer bak meg i sofaen.

Så på min nåværende Panasonic px80 ( 42" ) opplever jeg mye gjennskinn midt på dagen.Selvom jeg er veldig fornøyd med den.

Vil helst ha 50", 3D og pris 5-8000,- og smartfunksjoner som netflix osv er bare pluss.

Hva vil dere anbefale til meg?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du ikke bryr deg så alt for mye om gjennskinn, ville jeg gått for plasma. Best pris best bilde etter min mening. Innbrenning skal du ikke være redd for den dag i dag. Så det er ikke så stort problem som det en gang var.

Men tv kjøp i dag er jo det egentlig plasma som er best bilde på, og siden Oled ikke er på markedet helt enda (ihvertfall ikke for under 100k) vil jeg anbefale plasma for bilde kvaliteten, selv med gjennskinn. Det er jo bare å trekke for gardinene

Jeg har en 50¨ plasma selv fra LG og er kjempe fornøyd med det utrolig bra kvalitet under spill, film og tv sliter med å få innbrenninger. Har sovnet forran tv'en med fryst bilde, og det var "etterheng" i bare 30 sek etter bruk igjen.

Satt opp et Sony KDL-55HX855 som på den tid var det beste fra Sony, og følte det var litt mer kunstig bilde kontra plasma. Til over dobble prisen fra mitt tv.

Har sett 50¨ plasma i 3D, og tror det skal være mulig å få netflix på de og (Vet ihvertfall mitt har Viaplay har ikke giddet å oppdatert det, så er sikkert netflix nå) Men obs obs. Det er ikke alle tver som oppgir slike detaljer. Men trenger ikke stå smart tv for å kunne ha tilgang til netflix å slikt. De fleste nett tv'er pleier og ha slikt nå.

Vet ikke hvor mye 3D du får for det budsjettet i 50¨ men strekker du det litt er dette et eksempel: LG 50 3D Plasma Smart-TV 50PM680T - Elkjøp

(billigste jeg fant på 2 min) Men dropper du 3D kan du spare på lommeboken og heller strekke tv størrelsen

Med det sagt, finner du nok ut av det. Og husk at med 4k rett rundt hjørnet og Oled forhåpentligvis ikke langt unna, er det ikke vits å bruke alt for mye på tv i dag. Budsjettet ditt virker som et greit sted å stå. Lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •