plasma, bakrunsbelyst led eller lcd?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

plasma, bakrunsbelyst led eller lcd?

Godaften, har sett på en del tver den siste tiden, men klarer ikke helt bestemme meg, er ute etter en 55" å henge på veggfeste

Det som jeg syntes å være problem i butikkene er at de sikker er kallibrerte av med en finger i været flesteparten av de, så jeg håpte på noen bra innspill her da.

det jeg er ute etter er best bilde, ikke trenger jeg noe "smart" eller noe 9000hz for at det skal se ut som the rock er en robot. men ser jo att skal du opp i kvaliteten er det vanskelig å ungå slike ting. hz greiene må hvertfall vere muligt å slå av om jeg ønsker det,

tv`n må vær med 3d og skal brukest i moderat belyst stue, til litt playstation og en hel det pc, men ønsker best mulig kvalitet på film.
    Prisklassen jeg tenker er rundt 11-15.

noen som har noen innspill med tver? evt om jeg burde vente på oled eller 4K?

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne MPX.no - Panasonic 50" 3D Plasma TV TX-P50VT50Y er helt syk(innen prisklassen)! funker til ALT for min del, når jeg kikket på den var det i dagslys og det funka tipptopp :wink: (fåes i 55" og)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Panasonic VT50-65", jeg personlig har ikke i mine 37 år opplevd en slik fantastisk skjerm for film når kvelden er ankommet.

Jeg bruker ikke pc til den, men en popcorn a-400 mediastreamer.
    Den er satt til å starte screensaver etter 1 min.
    Det 1 min er nok til at ikoner fra mediastreameren henger noen sekunder igjen på skjermen.
    Så jeg vil ABSOLUTT ikke anbefale deg VT50 plasma om du bruker mye pc eller pauser bildet på Playstation.

Før det så hadde jeg en Samsung 8000 serie 65" kant LED.
    Den var utrolig lyssterk, kunne se flotte tvbilder selv med direkte sollys.
    Men helt ubrukelig sortnivå til film.

Utfra min erfaring så ville jeg ha lett etter en bakbelyst LED skjerm, ikke de supertynne kantbelyst.

Det kan være greit å vente en måned eller to til årets tv-modeller ankommer butikken. Evt prøve å gjøre et kupp på en 2012 modell.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •